Gå til innhold

Har du lagt på deg i jula?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg har gått ned en kilo..... Sliter nok med det motsatte av folk flest :P Jobber hardt for å holde favorittvekta mi! Spiste en halv pose potetgull igår, så jeg satser på det hjalp :P

Jeg også har spist litt potetgull, ikke så mye, men har skeiet ut litt. Kan jo ikke si at 300 g er mye, så dette velter ikke min dag, for å si det sånn :-).

Jeg er så forsiktig med mat og snop pga magen at jeg har holdt meg unna dette i jula også.

Men; husk at det er mellom nyttår og jul en legger på seg - ikke omvendt :)

''Men; husk at det er mellom nyttår og jul en legger på seg - ikke omvendt :)''

Ja, det er sant, jeg må ned noen kilo enda, så jeg må ta meg sammen nå og kutte ut usunn mat. Det har jeg tenkt å greie :-).

Jeg også har spist litt potetgull, ikke så mye, men har skeiet ut litt. Kan jo ikke si at 300 g er mye, så dette velter ikke min dag, for å si det sånn :-).

Nei, du har iallefall lagt på deg langt mindre enn det man visstnok legger på seg i snitt her i landet i jula ;) Dessuten er de 300 grammene sikkert bare vann! :P

Annonse

Jappsk. Eller, kanskje ikke akkurat i jula, men jevnt i hele høst med toppen nå. Mannen sliter med mye overvekt og, så vi er to med nyttårsforsetter i den retninga. ;0) Jeg har kanskje ti kilo for mye jevnt fordelt, han 30 kilo ca midt på. *S*

Jeg skal til behandling 3 januar, det er siste krampe (bokstavelig talt!) som sitter i hofta og trekker. Et par nåler der så tror jeg faktisk at jeg er i stand til å løpe igjen,det uten å svi for det etterpå. Så da er det ingen unnskyldninger mer heller.. *kvinner meg opp*

Annonse

Jappsk. Eller, kanskje ikke akkurat i jula, men jevnt i hele høst med toppen nå. Mannen sliter med mye overvekt og, så vi er to med nyttårsforsetter i den retninga. ;0) Jeg har kanskje ti kilo for mye jevnt fordelt, han 30 kilo ca midt på. *S*

Jeg skal til behandling 3 januar, det er siste krampe (bokstavelig talt!) som sitter i hofta og trekker. Et par nåler der så tror jeg faktisk at jeg er i stand til å løpe igjen,det uten å svi for det etterpå. Så da er det ingen unnskyldninger mer heller.. *kvinner meg opp*

Det er bra du er motivert. Jeg har tenkt å legge om til litt lavkarbokost, ikke ekstremt med mye fett, men skal kutte ned på en god del raske karbohydrater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...