Gå til innhold

Jeg trenger et råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var et lurt forsett! :-)

Vanskelig å formulere det "postivt" kanskje. Med mindre man omformer det til å "gjøre 1 ting her og nå", eller "hoppe i det" eller "være utholdende/modig i å gjøre ting" eller noe sånt.

Lykke til med forsettet!

Hei!

Ja og det vil på sikt være lurt tror jeg å gjøre en ubehagelig ting hver dag. Selv om jeg vet det er ubehagelig kan jeg jo minne meg selv om langtidseffekten det har: Jeg får unna mer, jeg gjør flere ting selv, noe som gjør meg mer tilfreds, osv..:-)

For meg er det ikke det store og voldsomme hver dag, men litt sånn:

Ta lang tur med hunden selv om det stormer og jeg vet jeg får frost i kroppen.

Lime foten på julenissen (som er limt nå:)

Åpne brevet jeg ikke vet hva det står i og som er vanskelig for meg, eller mailen eller sms`en jeg skvetter av å få iblant. (når jeg minst forventer feks at en kommune skal ringe meg?)

I dag skal jeg derfor ringe tilbake og jeg gruer meg til sånt.

Jeg håper ringvirkningen skal bli at jeg etter hvert vil bli god på å gjøre mye ubehagelig :-) man kan jo håpe.

Ha et fint nytt år. Selv er jeg sliten og syk i dag, jeg hadde feberfantasier uten feber i natt??, men jeg tror det er julen som har slitt meg ut, jeg skal hvile i dag og ta noen ubehagelige telefoner, klarer jeg det , har jeg gjort flere ubehagelige ting, vi får se hvor langt jeg kommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...