Madelenemie Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Skrevet 3. januar 2013 Det var et lurt forsett! :-) Vanskelig å formulere det "postivt" kanskje. Med mindre man omformer det til å "gjøre 1 ting her og nå", eller "hoppe i det" eller "være utholdende/modig i å gjøre ting" eller noe sånt. Lykke til med forsettet! Hei! Ja og det vil på sikt være lurt tror jeg å gjøre en ubehagelig ting hver dag. Selv om jeg vet det er ubehagelig kan jeg jo minne meg selv om langtidseffekten det har: Jeg får unna mer, jeg gjør flere ting selv, noe som gjør meg mer tilfreds, osv..:-) For meg er det ikke det store og voldsomme hver dag, men litt sånn: Ta lang tur med hunden selv om det stormer og jeg vet jeg får frost i kroppen. Lime foten på julenissen (som er limt nå Åpne brevet jeg ikke vet hva det står i og som er vanskelig for meg, eller mailen eller sms`en jeg skvetter av å få iblant. (når jeg minst forventer feks at en kommune skal ringe meg?) I dag skal jeg derfor ringe tilbake og jeg gruer meg til sånt. Jeg håper ringvirkningen skal bli at jeg etter hvert vil bli god på å gjøre mye ubehagelig :-) man kan jo håpe. Ha et fint nytt år. Selv er jeg sliten og syk i dag, jeg hadde feberfantasier uten feber i natt??, men jeg tror det er julen som har slitt meg ut, jeg skal hvile i dag og ta noen ubehagelige telefoner, klarer jeg det , har jeg gjort flere ubehagelige ting, vi får se hvor langt jeg kommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.