Gå til innhold

Uvel

Gjest SynneBieber

Anbefalte innlegg

Gjest SynneBieber
Skrevet

Hei! Jeg har følt meg ganske dårlig de siste dagene. Jeg har hatt hodepine (værre en vanlig), vært svimmel, kvalm og har hatt vondt i magen. Jeg har også frøse veldig mye og vært veldig slapp og trøtt (føler at jeg er tom for krefter). Jeg lurer på hva dette kan være. Her er litt om meg: ­Jeg er en 15 år gammel jente og har slete med kronisk hodepine i snart to år. Jeg har vært på MR, opptikker, nevrolog og lege mange ganger, men de finner ikke ut noe... men nevrologen fant ut en ting, og det er at det IKKE er migrene.

Skrevet

Det høres ut som du har den influensaen som går som rene farsotten om dagen. Den er seiglivet også, jeg synes fremdeles ikke jeg er helt i toppform og det er 10 dager siden jeg ble syk nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...