Gå til innhold

Søvnapne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt mange initiativ. Jeg vet ikke hvorfor du tror at du kan heve deg over meg, men jeg vet at du er arrogant til de grader. Pell deg over til det andre nettstedet hvor du trakasserer islendinger og slikk dine venner der opp etter ryggen.

Du vet ingenting om søvnapne og burde holde kjeft. Jeg er lei av deg. Jeg er syk og lei av trakassering av idiotiske leger.

''Jeg har tatt mange initiativ. Jeg vet ikke hvorfor du tror at du kan heve deg over meg, men jeg vet at du er arrogant til de grader. Pell deg over til det andre nettstedet hvor du trakasserer islendinger og slikk dine venner der opp etter ryggen.

Du vet ingenting om søvnapne og burde holde kjeft. Jeg er lei av deg. Jeg er syk og lei av trakassering av idiotiske leger. – søvnapne''

:lol:

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

18

• frosken

7

• Angustia

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest søvnapne
Skrevet

''Jeg har tatt mange initiativ. Jeg vet ikke hvorfor du tror at du kan heve deg over meg, men jeg vet at du er arrogant til de grader. Pell deg over til det andre nettstedet hvor du trakasserer islendinger og slikk dine venner der opp etter ryggen.

Du vet ingenting om søvnapne og burde holde kjeft. Jeg er lei av deg. Jeg er syk og lei av trakassering av idiotiske leger. – søvnapne''

:lol:

Du har aldri brydd deg om mennesker, dvs. andre enn deg selv. Du tror at det å late som du forsvarer innvandrere gjør deg til helgen, mens det er kun for å sette en helgenglorie på deg selv.

Du har ikke vært hos lege for noe alvorlig, men gir andre råd som om du er ekspert i å være pasient. Finnes det ingen grenser for din motbydelige arroganse?

Gjest god bedring
Skrevet

Du har aldri brydd deg om mennesker, dvs. andre enn deg selv. Du tror at det å late som du forsvarer innvandrere gjør deg til helgen, mens det er kun for å sette en helgenglorie på deg selv.

Du har ikke vært hos lege for noe alvorlig, men gir andre råd som om du er ekspert i å være pasient. Finnes det ingen grenser for din motbydelige arroganse?

Jeg synes sør gir gode råd når folk er bekymret for sykdom og helse. Og viser stor empati da.

Ellers er jeg stort sett aldri enig når det gjelder politikk. Men synes han gir gode svar ellers.

dine svar nå derimot.......

Skrevet

Har du prøvd ut ulike masketyper til "pustemaskinen"? Det finnes mange ulike typer.

Skrevet

Jeg vil prøve operasjon, men hvor kan jeg få den gjennomført?

''Jeg vil prøve operasjon, men hvor kan jeg få den gjennomført?''

Det er sykehusenes ønh-avdelinger som gjør denne typen operasjon. Har du blitt henvist til en slik avdeling for vurdering?

Gjest søvnapne
Skrevet

Har du prøvd ut ulike masketyper til "pustemaskinen"? Det finnes mange ulike typer.

Jeg har prøvd flere typer og legene fortsetter. Det gjør meg fortvilet.

Gjest søvnapne
Skrevet

Jeg synes sør gir gode råd når folk er bekymret for sykdom og helse. Og viser stor empati da.

Ellers er jeg stort sett aldri enig når det gjelder politikk. Men synes han gir gode svar ellers.

dine svar nå derimot.......

Vi snakker om min helse og det er noe helt annet enn politikk. Sør har ikke empati for noen andre enn seg selv og det kan du mene hva du vil om. Synes du skal huske at tråden handler om min helse og ikke et nøytralt emne.

Skrevet

Jeg har prøvd flere typer og legene fortsetter. Det gjør meg fortvilet.

''Jeg har prøvd flere typer og legene fortsetter. Det gjør meg fortvilet.''

Det skjønner jeg. Bruk av c-pap maskin kan nok fort vekke klaustrofobiske følelser.

Når kommunikasjonen bryter sammen mellom lege og pasient, så har jeg tro på at det kan være nyttig å henvende seg skriftlig og be konkret om det du ønsker. Dersom du ikke har blitt utredet av sykehusets ønh-avdeling, så ville jeg bedt om å få bli det.

Kanskje bør du også vurdere muligheten til å benytte deg av fritt sykehusvalg om du først blir henvist. Noen steder er man mer opptatt av søvnapne-problematikken enn andre steder.

Gjest søvnapne
Skrevet

''Jeg vil prøve operasjon, men hvor kan jeg få den gjennomført?''

Det er sykehusenes ønh-avdelinger som gjør denne typen operasjon. Har du blitt henvist til en slik avdeling for vurdering?

Jeg har vært to ganger inne for søvnregistrering fordi den første ble borte i systemet. Jeg har fått prøvet flere pustemaskiner på tross av at jeg vet at jeg ikke greier dette. Ja jeg er på en slik avdeling, men jeg blir ikke hørt. Dette handler om min helse og ikke noe annet.

Sørs motbydelige argumenter har fått meg til å koke i kveld, og det gjør meg rasende, men jeg er desperat.

Gjest søvnapne
Skrevet

''Jeg har prøvd flere typer og legene fortsetter. Det gjør meg fortvilet.''

Det skjønner jeg. Bruk av c-pap maskin kan nok fort vekke klaustrofobiske følelser.

Når kommunikasjonen bryter sammen mellom lege og pasient, så har jeg tro på at det kan være nyttig å henvende seg skriftlig og be konkret om det du ønsker. Dersom du ikke har blitt utredet av sykehusets ønh-avdeling, så ville jeg bedt om å få bli det.

Kanskje bør du også vurdere muligheten til å benytte deg av fritt sykehusvalg om du først blir henvist. Noen steder er man mer opptatt av søvnapne-problematikken enn andre steder.

Jeg er for sliten for denne kampen nå. Det er problemet mitt. Jeg begynner fort å gråte og gir opp. Jeg er i full jobb og har nettopp flyttet. Det å se Sørs argumenter om hvor mislykket jeg er fikk det til å flyte over for meg. spesielt etter at han har trakassert mine islandske venner.

Gjest god bedring
Skrevet

Vi snakker om min helse og det er noe helt annet enn politikk. Sør har ikke empati for noen andre enn seg selv og det kan du mene hva du vil om. Synes du skal huske at tråden handler om min helse og ikke et nøytralt emne.

Du spør om råd, og det får du.

Jeg synes fortsatt sør viser stor empati for oss som spør om råd, og han gir veldig ofte gode råd

Gjest god bedring
Skrevet

Jeg er for sliten for denne kampen nå. Det er problemet mitt. Jeg begynner fort å gråte og gir opp. Jeg er i full jobb og har nettopp flyttet. Det å se Sørs argumenter om hvor mislykket jeg er fikk det til å flyte over for meg. spesielt etter at han har trakassert mine islandske venner.

Jeg har lest gjennom hele tråden, sør har da ikke skrevet noe sted at han synes du er mislykket. Jeg tror du driver og tolker for deg selv her.

Gjest søvnapne
Skrevet

Du spør om råd, og det får du.

Jeg synes fortsatt sør viser stor empati for oss som spør om råd, og han gir veldig ofte gode råd

Ja jeg har fått råd bl.a. av frosken, men Sør har vist arroganse og mangel på empati. Det er ikke greit å få slike kommentarer i en fortvilt situasjon. Dette handler ikke om verk i fingeren.

Gjest søvnapne
Skrevet

Jeg har lest gjennom hele tråden, sør har da ikke skrevet noe sted at han synes du er mislykket. Jeg tror du driver og tolker for deg selv her.

Jeg har ingen grunn til å tro at du har bedre grunnlag til å tolke Sørs svar som handler om min tilstand, enn det jeg selv har.

Gjest god bedring
Skrevet

Ja jeg har fått råd bl.a. av frosken, men Sør har vist arroganse og mangel på empati. Det er ikke greit å få slike kommentarer i en fortvilt situasjon. Dette handler ikke om verk i fingeren.

Da leser du hva du selv vil, tydeligvis. Har lest hele tråden jeg også, og kan ikke lese at han er arrogant og stygg mot deg. Ikke engang når jeg legger godvilja til.

Men du har tydeligvis bestemt deg for å mistolke sørs råd til deg. Tydelig at du uansett kun ser det du selv har bestemt deg for å se.

Skrevet

Mannen min valgte til slutt å la søvnapne være søvnapne - han orket ikke mer av c-pap og tilsvarende - men han hadde jo annen sykdom i tillegg.

Da han var til utredning, så ble utredningen gjort på lungeavdelingen og ikke ønh. Dersom du allerede er på en ønh-avdeling og opplever at du ikke blir hørt, så kan det kanskje være et alternativ enten å be om second opinion på et annet sykehus - eller evt. kjøpe seg en konsultasjon på volvat eller tilsvarende for å få vurdert problematikken. Dersom volvat eller alleris sier at de ville ha operert, så kan kanskje fastlegen din hjelpe til med å ta fighten med sykehuset. Uten at du har fått en slik vurdering, så kan du jo ikke vite om du er noen god kandidat for kirurgi eller ikke.

Ikke bry deg om diskusjonen med Sør. Velg dine kamper med omhu:-)

Gjest god bedring
Skrevet

Jeg har ingen grunn til å tro at du har bedre grunnlag til å tolke Sørs svar som handler om min tilstand, enn det jeg selv har.

Du har bestemt deg for å tolke alt fra han negativt. Deg om det.

Nå er det natta her for meg

Skrevet

Hei,

Takk!

Jeg har selvsagt ikke skrevet noe som helst nedlatende til vedkommende. Jeg har brukt tid og krefter på å finne ut om hva som helper mot søvnapné, og presentert dette etter beste evne.

Snakket om islendinger aner jeg ikke hva er.

Med vennlig hilsen

Gjest søvnapne
Skrevet

Du har bestemt deg for å tolke alt fra han negativt. Deg om det.

Nå er det natta her for meg

Håper du og Sør får mareritt i natt. Dere har like lite empati begge to. Hvordan tror du at du kan tolke slikt for meg?

Gjest søvnapne
Skrevet

Mannen min valgte til slutt å la søvnapne være søvnapne - han orket ikke mer av c-pap og tilsvarende - men han hadde jo annen sykdom i tillegg.

Da han var til utredning, så ble utredningen gjort på lungeavdelingen og ikke ønh. Dersom du allerede er på en ønh-avdeling og opplever at du ikke blir hørt, så kan det kanskje være et alternativ enten å be om second opinion på et annet sykehus - eller evt. kjøpe seg en konsultasjon på volvat eller tilsvarende for å få vurdert problematikken. Dersom volvat eller alleris sier at de ville ha operert, så kan kanskje fastlegen din hjelpe til med å ta fighten med sykehuset. Uten at du har fått en slik vurdering, så kan du jo ikke vite om du er noen god kandidat for kirurgi eller ikke.

Ikke bry deg om diskusjonen med Sør. Velg dine kamper med omhu:-)

Tusen takk for dette svaret. Det er det jeg ønsker, en second opinion. Kan jeg ringe Volvat og be om en konsultasjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...