Gjest Blender Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 Tar sats og legger meg uten å ta Imovane.. ;-) Nei seriøst det er en kamp.. Men jeg vil og skal klare det..(skummelt å skrive det..) Takk til dere som har svart meg i dag.. 0 Siter
Sør Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 Hei, God natt, og sov godt. Selv om det kanskje tar litt tid, så gjør vel ikke det så mye? Det er jo uansett tid du skulle ha sovet, og å hvile er bedre enn ikke noe! Satser på at dette går seg til! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Blender Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 Hei, God natt, og sov godt. Selv om det kanskje tar litt tid, så gjør vel ikke det så mye? Det er jo uansett tid du skulle ha sovet, og å hvile er bedre enn ikke noe! Satser på at dette går seg til! Med vennlig hilsen Tusen takk for svar og gode ord :-) Regner med det vil ta laaang til før jeg sovner hvis jeg sovner i det hele tatt.. Men får ta det som det kommer. Skal ikke ta bekymringene på forskudd. Kan ta det med ro og hvile litt i morgen. 0 Siter
Gjest Blender Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 Hold fast ved beslutningen din :-) Takk!! Det hjelper meg faktisk til å gjøre det når du kommer med oppfordringen! Dette er en tøff kamp, og det tror jeg du skjønner! God natt! :-) 0 Siter
Sør Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 Tusen takk for svar og gode ord :-) Regner med det vil ta laaang til før jeg sovner hvis jeg sovner i det hele tatt.. Men får ta det som det kommer. Skal ikke ta bekymringene på forskudd. Kan ta det med ro og hvile litt i morgen. ''Tusen takk for svar og gode ord :-) Regner med det vil ta laaang til før jeg sovner hvis jeg sovner i det hele tatt.. Men får ta det som det kommer. Skal ikke ta bekymringene på forskudd. Kan ta det med ro og hvile litt i morgen. – Blender'' Du sovner nok! Slapp av, og lukk øyene. Du kan ev. telle budsjettunderskuddet i USA til du sovner! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Blender Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 Så bra:-) Hold fast på det! Tusen takk for svar!! Jeg biter tenne sammen og "hopper i det"! God natt til deg! 0 Siter
Gjest Blender Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 Prøv ut nhd's gode råd Jeg skal tenke på NHD og følge hans råd.. ;-) Nei seriøst, det skal jeg! :-) Natta!! 0 Siter
Gjest Blender Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 ''Tusen takk for svar og gode ord :-) Regner med det vil ta laaang til før jeg sovner hvis jeg sovner i det hele tatt.. Men får ta det som det kommer. Skal ikke ta bekymringene på forskudd. Kan ta det med ro og hvile litt i morgen. – Blender'' Du sovner nok! Slapp av, og lukk øyene. Du kan ev. telle budsjettunderskuddet i USA til du sovner! Med vennlig hilsen He he. Nå får du meg til og med til å humre litt midt oppi all elendigheta.. ;-) Riktig god natt til deg! :-) 0 Siter
frosken Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Takk!! Det hjelper meg faktisk til å gjøre det når du kommer med oppfordringen! Dette er en tøff kamp, og det tror jeg du skjønner! God natt! :-) Håper natten din blir ok - enten med eller uten søvn :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 God morgen! Fikk du sove i natt? Ha en strålende dag uansett! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.