Gå til innhold

Er du urolig for økonomien 2013-23?

Anbefalte innlegg

Om de gale amerikanerne som ikke forstår at de påvirker hele verden med sin dollar?

nesten 2.3 millioner sitter i fengsel.Ca 1 million er "illegal aliens" stort sett fra mexico.

USA har flest superrike i hele verden.Mange av de bor i New York eller i nærheten.

Will Macavoy i Newsroom er den eneste republikaneren som ser at USA står ved stupet og at bare Obama kan redde landet.

Selv H og FRP vet at man må betale skatt for å bevare velferdsnasjonen.Disse hvite kristne idiotene kan ødelegge hele verden,og de vet det ikke en gang selv.

Forsvaret har skylden for at alt for mye narkotika kom til USA.De ville ha stoffer som kunne hindre PTSD og la soldater gå lenge uten mat og søvn.

De forsvarer store internasjonale selskaper og driter i amerikanske og andre borgere.

Tyskland og delvis Frankrike har vel kanskje den sunneste økonomiske politikken i EU? Eller Restskandinavia (alle land utenom Norge og Island)

Første gangen jeg ble flau over å være hvit var da jeg oppdaget Hitler på skolen.Så Stalin og andre.

USA er vel det aller farligste landet i hele verden,der de enkelte statene har alt for mye makt.

De har bygget en høy mur mot mexico,men har glemt en liten bit,siden de slapp opp for penger.Jeg har mistanke om at selv mexikanere har bil,avbityer,stige og lykt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387121-er-du-urolig-for-%C3%B8konomien-2013-23/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...