Gjest lysere tider? Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 ...og jeg mener at han lider av depresjon. t Selv vil han ikke høre snakk om slikt, og jeg er nå sliten å på tur til å bli deprimert selv. Han merker ikke selv sin negative holdning til det meste, og mener han er og oppfører seg akkurat som før. Hvordan kan jeg best hjelpe han? Som sagt, lege eller hjelp utenfra er ikke aktuelt. Han jobber og trives med det, men hjemme orker han lite eller ingenting. Jeg prøver å få han med ut å gå tur, men da er han utslitt når vi kommer hjem. Vår sosiale omgang med venner er blitt mindre og mindre og jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å være sterk for hans skyld. Nå har vi jo et helt nytt år foran oss. Vi har hatt noen fine samtaler i jula og vi har bestemt oss for å gjøre noen grep her hjemme for å øke trivselen.Hva som kommer ut av det vet jeg ikke, men det er jo lov å være optimistisk og håpe. Er det noen som har noen innspill og gode råd hadde det vært fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.