Gjest Blender Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Tusen takk dere snille mennesker som svarte meg, gav meg oppmuntring og i dag morges lurte på hvordan natta hadde vært. Det gikk bra uten Imovane! Var temmelig trøtt når jeg la meg. Fokuserte bare på å slappe av, ikke nødvendigvis sove.. Og vips så sov jeg!! Sov til og med lenge i morges ( for lenge..) Tror jeg hadde litt underskudd på "skikkelig" søvn. Så nå er jeg glad i motsetning til de forrige dagene da jeg våknet med Imovane hangover.. Så satser jeg på en natt til uten.. Og enda en natt uten.. Men tar et skritt av gangen. :-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Flott! Fantastisk å høre! Ønsker deg lykke til videre med "prosjektet"! 0 Siter
Gjest sprukken Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Så glad jeg ble av å lese dette:-) Et godt skritt i riktig retning! Husk den følelsen du har i dag:-) 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 ''Fokuserte bare på å slappe av, ikke nødvendigvis sove..'' Perfekt sovemedisin det der. Har brukt det mange, mange ganger. :-) 0 Siter
Sør Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Husk at budsjettunderskuddet i USA er stort, så du kan bare fortsette tellingen! ;-) Glad du sovnet! Med vennlig hilsen 0 Siter
Hønemoren Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Så flott, Blender! Du skal se det går bedre og bedre. Du kommer til å sove lengre og roligere etterhvert også, det gjør jeg. Brukte Sobril og Imovane i noen uker før jul, nå ingen av disse og sover både bedre, lengre og er roligere i kroppen. Høres vel rart ut, men sånn er det. Om å gjøre for meg å være like flink som deg den dagen event. uroen melder seg igjen, "stå i det" og håpe på at det er kortvarig. En ting som jeg gjør om jeg ikke får sove er å ta noen pusteøvelser og event. noen yogaøvelser i senga. Dette er avslappende og til slutt så sovner jeg. Stort sett har jeg ikke problemer med å sovne, men tidlig oppvåking, begge deler har vært bedre i det siste. Lykke til videre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.