Gå til innhold

Natt uten Imovane, gikk bra!!

Anbefalte innlegg

Gjest Blender
Skrevet

Tusen takk dere snille mennesker som svarte meg, gav meg oppmuntring og i dag morges lurte på hvordan natta hadde vært.

Det gikk bra uten Imovane! Var temmelig trøtt når jeg la meg. Fokuserte bare på å slappe av, ikke nødvendigvis sove.. Og vips så sov jeg!!

Sov til og med lenge i morges ( for lenge..) Tror jeg hadde litt underskudd på "skikkelig" søvn. Så nå er jeg glad i motsetning til de forrige dagene da jeg våknet med Imovane hangover..

Så satser jeg på en natt til uten.. Og enda en natt uten.. Men tar et skritt av gangen.

:-)

Skrevet

Flott! Fantastisk å høre! Ønsker deg lykke til videre med "prosjektet"!

Gjest sprukken
Skrevet

Så glad jeg ble av å lese dette:-) Et godt skritt i riktig retning! Husk den følelsen du har i dag:-)

Gjest sangsol
Skrevet

''Fokuserte bare på å slappe av, ikke nødvendigvis sove..''

Perfekt sovemedisin det der. :) Har brukt det mange, mange ganger. :-)

Skrevet

Husk at budsjettunderskuddet i USA er stort, så du kan bare fortsette tellingen!

;-)

Glad du sovnet!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Så flott, Blender!

Du skal se det går bedre og bedre. Du kommer til å sove lengre og roligere etterhvert også, det gjør jeg. Brukte Sobril og Imovane i noen uker før jul, nå ingen av disse og sover både bedre, lengre og er roligere i kroppen. Høres vel rart ut, men sånn er det.

Om å gjøre for meg å være like flink som deg den dagen event. uroen melder seg igjen, "stå i det" og håpe på at det er kortvarig.

En ting som jeg gjør om jeg ikke får sove er å ta noen pusteøvelser og event. noen yogaøvelser i senga. Dette er avslappende og til slutt så sovner jeg. Stort sett har jeg ikke problemer med å sovne, men tidlig oppvåking, begge deler har vært bedre i det siste.

Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...