Gjest It`s so sad. Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Når en kreftpasient får mye morfin og får pustestanser jevnlig. Er det pga morfinen (høyst sannsynlig), eller er det fordi hun er sykere og snart terminal? 0 Siter
frosken Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Vanligvis tåler man mer og mer morfin mht pust; ved gradvis tilvenning pleier ikke pusten å hemmes mer enn hva man kan tolerere. 0 Siter
Gjest It`s so sad. Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Vanligvis tåler man mer og mer morfin mht pust; ved gradvis tilvenning pleier ikke pusten å hemmes mer enn hva man kan tolerere. Jeg satt og tok tiden på pustestansene idag og de var over et halvt minutt. Så puster hun normalt noen ganger, for så å stoppe opp igjen. Veldig slapp og syk. Jeg vet egentlig ikke hvor lang tid som er igjen, og det er vel også vanskelig å si, vil jeg tro. 0 Siter
frosken Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Jeg satt og tok tiden på pustestansene idag og de var over et halvt minutt. Så puster hun normalt noen ganger, for så å stoppe opp igjen. Veldig slapp og syk. Jeg vet egentlig ikke hvor lang tid som er igjen, og det er vel også vanskelig å si, vil jeg tro. Selv de mest erfarne vil kunne ha problemer med å angi hvor lang tid det vil ta, men de vil ofte kunne si om de tror det er dager eller uker. 0 Siter
Gjest It`s so sad. Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Selv de mest erfarne vil kunne ha problemer med å angi hvor lang tid det vil ta, men de vil ofte kunne si om de tror det er dager eller uker. Ja, det kommer vel an på hvor sterk man er sikkert. Jeg ble bare bekymret for at hun kanskje er sykere enn vi egentlig tror. Det er jo vanskelig å finne ut av her i alle fall. Takk for at du svarte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.