Gondor Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Min sønn på 17 år har søvnvansker. Han kan ofte ligge våken mesteparten av natten og blir følgelig trett og sliten dagen derpå. Han har vært hos legen med problemet, men hun kunne ikke gi ham noe svar. Mitt spørsmål er: kan jeg gi ham en neurontin ved sengetid? Jeg bruker de selv som avslappningsmedisin innimellom og er fornøyd med det. Kan man bli avhengig av neurontin? Det er ikke snakk om å begynne med sovemedisiner. Han er altfor ung og dessuten leser jeg her inne om hvilke vansker folk får med avhengihet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Nei, du skal absolutt ikke gi han Neurontin for søvnproblmer. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Nei, du skal absolutt ikke gi han Neurontin for søvnproblmer. Takk for svar! Jeg som trodde det var helt uskyldig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.