Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 http://www.dagensmedisin.no/nyheter/ingen-sammeneng-mellom-ssri-og-fosterdod/ 0 Siter
Gjest Anonym_naa Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Interessant... Gjelder dette da også ved amming? Nå har vi egentlig ingen planer om barn da, men _dersom_ det skulle bli en tanke en gang, er det kjekt å vite dette. Ett annet stor spørsmål er jo om tvangstanker og barn kan forenes uten problem.Uten at en fører tvangstanker over til barnet eller får mer tvangstanker selv. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Interessant... Gjelder dette da også ved amming? Nå har vi egentlig ingen planer om barn da, men _dersom_ det skulle bli en tanke en gang, er det kjekt å vite dette. Ett annet stor spørsmål er jo om tvangstanker og barn kan forenes uten problem.Uten at en fører tvangstanker over til barnet eller får mer tvangstanker selv. Dette gjelder også for amming. OCD er arvelig, så det er alltid en risiko for at barnet arver sykdommen. Om en barnefødsel forverrer din OCD, er umulig å svare på (for meg). 0 Siter
Gjest Anonym_naa Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Dette gjelder også for amming. OCD er arvelig, så det er alltid en risiko for at barnet arver sykdommen. Om en barnefødsel forverrer din OCD, er umulig å svare på (for meg). Det er sant, det er jo arvelig. Jeg tenkte også at en ev. kan lære barna "unoter". Men som sagt, er ikke i noen planer pr. dag, så får en heller se etterhvert:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.