Gå til innhold

Holder pusten. Angst?

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Har du forsøkt hard fysisk trening når du går med denne indre uroen? Jeg snakker ikke om trim regelmessig men når du har det slik som i dag.

Jeg har mange ganger gått tur når jeg har det slik. Jeg har trimsykkel hjemme, men blir bare deprimert av å bruke den. Det eneste som har fungert er trimmen jeg begynte på i høst. Men nå sliter jeg med å komme meg avgårde der også. Jeg skal begynne igjen likevel.

Skrevet

Jeg har mange ganger gått tur når jeg har det slik. Jeg har trimsykkel hjemme, men blir bare deprimert av å bruke den. Det eneste som har fungert er trimmen jeg begynte på i høst. Men nå sliter jeg med å komme meg avgårde der også. Jeg skal begynne igjen likevel.

Flott. Noe av poenget er at du skal slite deg fullstendig ut, bli utmattet og synke inn i en endorfinrus, men, det krever at du tar hardt nok i. Gulvvask og søndagstur kan fungere ok preventivt men ikke når angsten herjer.

Gjest bølger
Skrevet

Flott. Noe av poenget er at du skal slite deg fullstendig ut, bli utmattet og synke inn i en endorfinrus, men, det krever at du tar hardt nok i. Gulvvask og søndagstur kan fungere ok preventivt men ikke når angsten herjer.

Er det angst jeg har? Det er jo ingenting jeg er redd for.

Skrevet

Er det angst jeg har? Det er jo ingenting jeg er redd for.

Du beskriver disse symptomene: "urolig, anspent og irritabel, samt indre uro.

Ja, det kan utmerket godt være angst, og ganske sikkert en kombinasjon med ditt depressive. Angst er ikke kun å være redd. Jeg ville ikke brukt mye energi på akkurat dette men heller laget meg faste rutiner på det du kan gjøre noe med selv.

Rådet mitt er fortsatt det samme.

Gjest bølger
Skrevet

Du beskriver disse symptomene: "urolig, anspent og irritabel, samt indre uro.

Ja, det kan utmerket godt være angst, og ganske sikkert en kombinasjon med ditt depressive. Angst er ikke kun å være redd. Jeg ville ikke brukt mye energi på akkurat dette men heller laget meg faste rutiner på det du kan gjøre noe med selv.

Rådet mitt er fortsatt det samme.

ok

Skrevet

Jeg hadde hatt det mye bedre hvis jeg hadde tatt sobril. Nå har hele ettermiddagen og kvelden blitt ødelagt av mye indre uro. Hva er vitsen med å holde igjen når jeg kunne hatt det bedre hvis jeg tok en sobril?

Skriver legen ut så mye medikamenter? På tide å bytte fastlege?

Gjest bølger
Skrevet

Skriver legen ut så mye medikamenter? På tide å bytte fastlege?

Jeg tar det ikke hver dag. Prøver ofte å holde ut, slik jeg har gjort i dag, men er sliten av å ha det slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...