Gjest bølger Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Har du forsøkt hard fysisk trening når du går med denne indre uroen? Jeg snakker ikke om trim regelmessig men når du har det slik som i dag. Jeg har mange ganger gått tur når jeg har det slik. Jeg har trimsykkel hjemme, men blir bare deprimert av å bruke den. Det eneste som har fungert er trimmen jeg begynte på i høst. Men nå sliter jeg med å komme meg avgårde der også. Jeg skal begynne igjen likevel. 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har mange ganger gått tur når jeg har det slik. Jeg har trimsykkel hjemme, men blir bare deprimert av å bruke den. Det eneste som har fungert er trimmen jeg begynte på i høst. Men nå sliter jeg med å komme meg avgårde der også. Jeg skal begynne igjen likevel. Flott. Noe av poenget er at du skal slite deg fullstendig ut, bli utmattet og synke inn i en endorfinrus, men, det krever at du tar hardt nok i. Gulvvask og søndagstur kan fungere ok preventivt men ikke når angsten herjer. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Flott. Noe av poenget er at du skal slite deg fullstendig ut, bli utmattet og synke inn i en endorfinrus, men, det krever at du tar hardt nok i. Gulvvask og søndagstur kan fungere ok preventivt men ikke når angsten herjer. Er det angst jeg har? Det er jo ingenting jeg er redd for. 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Er det angst jeg har? Det er jo ingenting jeg er redd for. Du beskriver disse symptomene: "urolig, anspent og irritabel, samt indre uro. Ja, det kan utmerket godt være angst, og ganske sikkert en kombinasjon med ditt depressive. Angst er ikke kun å være redd. Jeg ville ikke brukt mye energi på akkurat dette men heller laget meg faste rutiner på det du kan gjøre noe med selv. Rådet mitt er fortsatt det samme. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Du beskriver disse symptomene: "urolig, anspent og irritabel, samt indre uro. Ja, det kan utmerket godt være angst, og ganske sikkert en kombinasjon med ditt depressive. Angst er ikke kun å være redd. Jeg ville ikke brukt mye energi på akkurat dette men heller laget meg faste rutiner på det du kan gjøre noe med selv. Rådet mitt er fortsatt det samme. ok 0 Siter
Gjest *2013 Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Jeg hadde hatt det mye bedre hvis jeg hadde tatt sobril. Nå har hele ettermiddagen og kvelden blitt ødelagt av mye indre uro. Hva er vitsen med å holde igjen når jeg kunne hatt det bedre hvis jeg tok en sobril? Skriver legen ut så mye medikamenter? På tide å bytte fastlege? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Skriver legen ut så mye medikamenter? På tide å bytte fastlege? Jeg tar det ikke hver dag. Prøver ofte å holde ut, slik jeg har gjort i dag, men er sliten av å ha det slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.