Gå til innhold

Din sunneste oppskrift på smoothie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tittelen er vel ganske talende, tenker jeg. :-)

Jeg har kjøpt meg blender i dag, og trenger tips.

Skrevet

Appelsinjuice, fryst skogsbær pose, activia 0% yoghurt.. Nam!

trollemor;o)
Skrevet

Jeg er mer opptatt av at den skal være god slik at ungene drikker den jeg ...

Så jeg bruker frosne bringebær, blåbær og jordbær. En banan eller to og en god dæsj med vaniljeyougurt. Heller over eplejucie og smeller det sammen.

Skrevet

En slager her i huset:

Frosne jordbær og ca dobbelt så mye av frosne blåbær, litt havregryn (for metthetens skyld), noen skjeer yoghurt naturell og deretter appelsinjuice.

Skrevet

Vi pleier å ta en banan, en boks med frosne jordbær og/eller blåbær + appelsinjuice - de tblir kjempegodt :-)))

Skrevet

Jeg tar det jeg har og i kveld ble det en dl mager kesam, 50 g frosne solbær, 70 g frosne bringebær, 1/2 dl frokostjuice, vann til passelig konsistens og 5 dråper vaniljestevia. Mmmm...

Skrevet

det gjør den magrere, og havregryn som togli nevner. Selv er jeg fan av banan og blåbær/jordbær,- litt farris og vaniljekesamen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...