org Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Ja, tittelen er vel ganske talende, tenker jeg. :-) Jeg har kjøpt meg blender i dag, og trenger tips. 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Appelsinjuice, fryst skogsbær pose, activia 0% yoghurt.. Nam! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Jeg er mer opptatt av at den skal være god slik at ungene drikker den jeg ... Så jeg bruker frosne bringebær, blåbær og jordbær. En banan eller to og en god dæsj med vaniljeyougurt. Heller over eplejucie og smeller det sammen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 En slager her i huset: Frosne jordbær og ca dobbelt så mye av frosne blåbær, litt havregryn (for metthetens skyld), noen skjeer yoghurt naturell og deretter appelsinjuice. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Vi pleier å ta en banan, en boks med frosne jordbær og/eller blåbær + appelsinjuice - de tblir kjempegodt :-))) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Jeg tar det jeg har og i kveld ble det en dl mager kesam, 50 g frosne solbær, 70 g frosne bringebær, 1/2 dl frokostjuice, vann til passelig konsistens og 5 dråper vaniljestevia. Mmmm... 0 Siter
flisa Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 det gjør den magrere, og havregryn som togli nevner. Selv er jeg fan av banan og blåbær/jordbær,- litt farris og vaniljekesamen 0 Siter
org Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Skrevet 3. januar 2013 Takk for svarene, alle sammen! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.