Gå til innhold

Høyt Blodtrykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har være delevis plaget ned bøyt blodtrykk.

Mener det kommer av at jeg bruker Perdlisolon, Entocort , Imurel. Middel mot benskjorhet og kalsium og d3 vit..

Kortison gir/ kan gi høyt blodtrykk...hatt disse plagene (Crohn) siden jeg var 12.

Skal jeg ta en blodtrykktest. Tar også B12 sprøyte hver 3 mnd.

Men det er vel ingen som gidder å svare - siden jeg har fått psyskiske problemer,,panikkanst og GAD...får fott sett av hjemmehjelpen dosett - gjelger Xanaor Depot.En gang i uken.

Men skal jeg stikke til legen å sjekke blodtrykket.??

Ingen som didder å svare meg, så jeg la vær jeg...

Skrevet

Ingenting synd på meg.....hjerteinferkt eller slag - måtte vært topp! FINI....

Skrevet

Ingenting synd på meg.....hjerteinferkt eller slag - måtte vært topp! FINI....

Jeg har sagt så mye dumt her inne, at det er en skam.

Skrevet

Jeg har sagt så mye dumt her inne, at det er en skam.

Nei, det er ikke et dødsønske....slappa av..

Skrevet

Nei, det er ikke et dødsønske....slappa av..

Glemte en ting: Har epilisi...var så ille, at jeg måtte reise med ambulansehelekopter til Ullevoll. Fra Telemark Sykehus..De trodde jeg hadde fått hjerneblødning...gikk bra.

Skrevet

Glemte en ting: Har epilisi...var så ille, at jeg måtte reise med ambulansehelekopter til Ullevoll. Fra Telemark Sykehus..De trodde jeg hadde fått hjerneblødning...gikk bra.

Til slutt vil jeg beklage alle de dumme utsagna jeg har kommet med...

OG IKKE SYNES SYND PÅ MEG....ha en fin kveld.!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...