Olav Femte Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Har være delevis plaget ned bøyt blodtrykk. Mener det kommer av at jeg bruker Perdlisolon, Entocort , Imurel. Middel mot benskjorhet og kalsium og d3 vit.. Kortison gir/ kan gi høyt blodtrykk...hatt disse plagene (Crohn) siden jeg var 12. Skal jeg ta en blodtrykktest. Tar også B12 sprøyte hver 3 mnd. Men det er vel ingen som gidder å svare - siden jeg har fått psyskiske problemer,,panikkanst og GAD...får fott sett av hjemmehjelpen dosett - gjelger Xanaor Depot.En gang i uken. Men skal jeg stikke til legen å sjekke blodtrykket.?? Ingen som didder å svare meg, så jeg la vær jeg... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Ingenting synd på meg.....hjerteinferkt eller slag - måtte vært topp! FINI.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Ingenting synd på meg.....hjerteinferkt eller slag - måtte vært topp! FINI.... Jeg har sagt så mye dumt her inne, at det er en skam. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Jeg har sagt så mye dumt her inne, at det er en skam. Nei, det er ikke et dødsønske....slappa av.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Nei, det er ikke et dødsønske....slappa av.. Glemte en ting: Har epilisi...var så ille, at jeg måtte reise med ambulansehelekopter til Ullevoll. Fra Telemark Sykehus..De trodde jeg hadde fått hjerneblødning...gikk bra. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Glemte en ting: Har epilisi...var så ille, at jeg måtte reise med ambulansehelekopter til Ullevoll. Fra Telemark Sykehus..De trodde jeg hadde fått hjerneblødning...gikk bra. Til slutt vil jeg beklage alle de dumme utsagna jeg har kommet med... OG IKKE SYNES SYND PÅ MEG....ha en fin kveld.! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.