Gå til innhold

Sykdomsangst/panikkanfall

Anbefalte innlegg

Gjest Maria-magdalena
Skrevet

Jeg har den siste tiden blitt så var på kroppslige forandingerer og tenker at det er noe galt med hjertet mitt og drar tankene videre slik at jeg får veldig angst... kjenner på hjerteslag hele tiden.

Jeg har dager hvor jeg er helt utmattet pga. en søvnlidelse jeg har hatt i mange år, men har ikke blitt redd før, men i det siste blir jeg redd når jeg er så utmattet og er livredd for å få influensa, at kroppen ikke skal tåle det ( var så dårlig da jeg hadde det for mange år siden og var helt alene da).

Jeg tror at alt bunner i at jeg så moren min dø av kreft og hun hadde veldig angst i øyeblikket. Det er akkurat som jeg alltid har trodd at jeg heller ikke skal bli gammel siden hun ikke ble det. At det er min "skjebne" på en måte... huff, det er jo så fryktelig å tenke på dette hele tiden. Jeg har før klart å snu dette, men jeg klarer det ikke nå lenger.

Kan noen være så snille å roe meg litt ned... føler jeg er helt gal av disse psyke" tankene jeg har... Har jo bare lyst til å leve og har det bra! Jeg får helt panikk og angst.. av alle forandringer jeg kjenner i kroppen, selv om jeg ikke har feber eller er syk, bare sliten og utmattet enkelte dager.

Jeg har også tidligere reagert på samme måte ved store belastninger, men det er mange år siden og da har jeg blitt kvitt det. Er jeg helt gal som tenker sånn? Jeg er i jobb og greier det... verst når jeg er alene.

Skrevet

Skjønner ditt problem. Det var mye her. Du må få noe til å roe deg ned. Panikkanfall kan Xanor har en bra effekt. Men du får det ikke.

Steinar Madsen som har legeutdannelse fra Universitetet i Oslo - har gitt ut Xanor i visse tilfeller.

Når jeg leser det du har problemer med (multi)..kriser, kan jeg bare gi et råd (ovenfor).

Gjest Maria-magdalena
Skrevet

Skjønner ditt problem. Det var mye her. Du må få noe til å roe deg ned. Panikkanfall kan Xanor har en bra effekt. Men du får det ikke.

Steinar Madsen som har legeutdannelse fra Universitetet i Oslo - har gitt ut Xanor i visse tilfeller.

Når jeg leser det du har problemer med (multi)..kriser, kan jeg bare gi et råd (ovenfor).

Jeg har tatt 0,5 mg Sobril, men er redd for å bli avhengig. Tok også en Circadin og den blir jeg helt slått ut av, så da får jeg iallfall sove. Har ellers problemer med at jeg kan sove for mye.

Jeg får kanskje høre med psykolog om en annen medisin som hjelper på angsten som jeg kan gå på fast hvis jeg ikke blir bedre ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...