Gå til innhold

Mobbing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du utdype spørsmålet litt, så skal jeg svare i morgen :)

Hva tror du for ditt vedkommende er de 3-5 viktigste grunnene til motsetninger mellom fornuft og følelser.

mvh

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

15

• frosken

7

• trollemor;o)

7

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

Gjest germimate
Skrevet

Hva tror du for ditt vedkommende er de 3-5 viktigste grunnene til motsetninger mellom fornuft og følelser.

mvh

Om jeg forstår deg riktig, så ligger jo det svaret i svarene fra deg.

Det er det jeg kommer på nå. Er sliten i topplokket og greier.ikke tenke helt klart.

Skrevet

Om jeg forstår deg riktig, så ligger jo det svaret i svarene fra deg.

Det er det jeg kommer på nå. Er sliten i topplokket og greier.ikke tenke helt klart.

Ha en god natt.

Kanskje noe blir tydeligere om du leser noen av svarene du har fått i denne tråden på nytt.

Men du trenger ikke begrense deg til det. Du er spesialist på deg.

:-)

Har en god og avslappende natt!

mvh

Gjest germimate
Skrevet

Ha en god natt.

Kanskje noe blir tydeligere om du leser noen av svarene du har fått i denne tråden på nytt.

mvh

Jeg skal se nærmere på saken.

God natt :)

PS. Jeg leser denne tråden ofte. Den er så viktig og nyttig for meg. Jeg har den lagret som bokmerke, og blir derfor påminnet denne hver gang jeg sjekker dol :)

Gjest germimate
Skrevet

Ha en god natt.

mvh

Jeg takler dårlig når noen er sint på meg (både når det er med og uten grunn at noen er det).

Kan jeg bruke svaret ditt i denne sammenheng?

Skrevet

Jeg takler dårlig når noen er sint på meg (både når det er med og uten grunn at noen er det).

Kan jeg bruke svaret ditt i denne sammenheng?

Stol på din egen dømmekraft og vurderingsevne. Dette finner du ut av.

mvh

Gjest germimate
Skrevet

Stol på din egen dømmekraft og vurderingsevne. Dette finner du ut av.

mvh

Du skal vite at jeg har hatt, og har, kjempenytte av denne tråden. Det har vært til svært stor hjelp for meg. Jeg takler kritikk bedre, og jeg klarer å se annerledes på ting. Det skjer noe i meg hele tiden. Bl.a her på dol, på tilbakemeldinger jeg får. Jeg greier å tolke de annerledes og ikke negativt, og jeg havner ikke alltid i kjelleren - når jeg gjør det, så greier jeg å komme meg rimelig raskt opp derfra ved å tenke nyansert og på denne tråden. Det er denne tråden som står i fokus for meg og har gjort det siden jeg startet den.

Denne tråden er et svært gjennombrudd for behandlingen min, også for livet mitt i RL. Jeg har stått fast så utrolig lenge, jeg har strevet og balt, og jeg har hatt det så mye vondt. I flere år. Og så kom du...

Jeg avslutter snart gruppeterapien, jeg har gått der i to år. Jeg vurderer også å avslutte individualterapien. Jeg er så sliten av alt som heter behandling, jeg har jobba så hardt i mange år. dessuten har terapeuten min gjort meg utrygg, og jeg har vært lei meg og nedfor i flere dager (ved å være sint på meg). Jeg vet ikke om jeg orker å fortsette mer. jeg er så usikker, men har lovet meg selv å bruke tiden fremover til å tenke over det.

Uansett har jeg dette å jobbe med, og jeg tror at jeg skal klare det på egen hånd, uten hjelp av behandler. Er det urealistisk av meg å tro det?

Ps. jeg begynner å merke bedring mht dagsformen. Jeg har vært sliten så lenge pga smerter og stivhet i nakke og skuldre. Det førte til senebetennelse i begge armene, og dårlig søvn (smertene har vært verst om natta). Nå har jeg fått betennelsesdempende av legen, og de ser ut til å virke. Jeg merker så godt forskjell på dager jeg har vondt og ikke - det gjør noe med hele meg å ha vondt. Jeg blir trøtt og sliten av disse smertene. Heldigvis har jeg en fastlege som tar meg på alvor.

Tusen hjertelig takk for hjelpen, pielill, og riktig god helg til deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...