Gå til innhold

NHD Økt wellbutrin, økt indre uro

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Økte fra 300 til 450mg. Er det grunnen til at jeg får økt indre uro, og når vil det event. gi seg? Måtte ta sobril på jobb i dag for å fungere. Jeg liker det ikke.

Gjest this is my life
Skrevet

Lenge siden du økte da? Det kan jo ta et par uker før det begynner å gå seg til sikkert. Man venter aldri forgjeves når man venter på noe godt :-)

Gjest bølger
Skrevet

Lenge siden du økte da? Det kan jo ta et par uker før det begynner å gå seg til sikkert. Man venter aldri forgjeves når man venter på noe godt :-)

Det er godt å vel 1 uke siden jeg økte. Jeg har alltid slitt med indre uro, men jeg likte ikke når jeg måtte ta sobril på jobb.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du måler jo dine symptomer svært nøye fra dag til dag. Jeg synes du i svært lang tid har fortalt oss om bedre dager og dårligere dager. Siden det ikke har vært stabilt før, men heller svært svingende, er det vanskelig å si om dette bare er nok en endring, eller om det har med doseøkningen å gjøre.

Gjest bølger
Skrevet

Du måler jo dine symptomer svært nøye fra dag til dag. Jeg synes du i svært lang tid har fortalt oss om bedre dager og dårligere dager. Siden det ikke har vært stabilt før, men heller svært svingende, er det vanskelig å si om dette bare er nok en endring, eller om det har med doseøkningen å gjøre.

Ok

Jeg blir bare så destruktiv og desperat, så da har jeg lett for å skrive her. Ønsker at de på dol også skal vite at jeg har bedre dager. Jeg orker ikke uroen og svingningene lenger. Men det er helt sikker mange her på dol som har det verre enn meg, så jeg skal prøve å slutte med klagingen. Må prøve å finne andre måter å få det ut på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...