Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymboy
Skrevet

Uhm, ja dere synets kanskje jeg maser nå - men jeg har så mye å spørre om, haha. Jeg er som sagt fjorten år om dere ikke har fått med dere det.

Jeg er svimmel, kvalm, svartner for øynene, ledda mine er trege (armene, bena, også fingrene), føler meg trøtt heletide, tisser oftere enn før. Hva kan dette være? :)

Gjest trinno
Skrevet

Gå til lege og få sjekket blodsukkeret ditt og en mer generell helsesjekk.

Gjest Anonymboy
Skrevet

Gå til lege og få sjekket blodsukkeret ditt og en mer generell helsesjekk.

Wops, kanskje jeg glemte å fortelle deg det? Jeg var innlagt på sykehuset i en dag, der de tok EKG, røntgen og blodprøver som det holdt. De tok sånn blodprøver der de fyller opp i forskjellige glass med forskellige farer som blå, grønn, gul osv. Vet ikke hva det er til, fylte dem iallfall med blod og alle de var det ikke noe galt med. Så er ikke sikker jeg, de bare ba meg gå hjem siden alt så ålreit ut. Var innlagt for hjertebank - ugjevn hjerterythme og høy puls på over 150, men føler meg bedre nå. Så vel, jeg vet ikke om en blodprøve å blodsukker prøve har noe sammenheng? Har ingen peiling på sånt.

Skrevet

Dårlig livsstil? For mye data, tv-spill? Godterier?

Gjest Anonymboy
Skrevet

Dårlig livsstil? For mye data, tv-spill? Godterier?

Joja, kjenner meg igjen der. Sitter for det meste på dataen og spiller, aldri ute nesten - spiser masse dritt ja, kjenner meg veldig godt igjen. Men liksom, har ikke hatt detta før.

Gjest trinno
Skrevet

Wops, kanskje jeg glemte å fortelle deg det? Jeg var innlagt på sykehuset i en dag, der de tok EKG, røntgen og blodprøver som det holdt. De tok sånn blodprøver der de fyller opp i forskjellige glass med forskellige farer som blå, grønn, gul osv. Vet ikke hva det er til, fylte dem iallfall med blod og alle de var det ikke noe galt med. Så er ikke sikker jeg, de bare ba meg gå hjem siden alt så ålreit ut. Var innlagt for hjertebank - ugjevn hjerterythme og høy puls på over 150, men føler meg bedre nå. Så vel, jeg vet ikke om en blodprøve å blodsukker prøve har noe sammenheng? Har ingen peiling på sånt.

''Joja, kjenner meg igjen der. Sitter for det meste på dataen og spiller, aldri ute nesten - spiser masse dritt ja, kjenner meg veldig godt igjen. Men liksom, har ikke hatt detta før.''

Du trenger en livstilsendring og det raskt. Det finnes ikke noe i det du skriver her som er bra for kroppen din. Det du ikke har hatt før vil komme. Det er kun spm om tid. På med skoa og ut å sjekke livet! Mye gøy her ute skal jeg si deg :)

Jeg leste ditt andre innlegg nå og det ser ut til at du er særs opptatt av å finne sykdommer som passer til de endringer du opplever i og på kroppen din. Som feks en flekk på fingeren som blir til mulig leukemi. Gjør deg selv den tjenesten å slutte å lete etter forklaringer på nettet når det kommer til slikt. Du blir bare "sykere" av det. Gå til lege om det føles akutt og still spm der.

Jeg ser du har vært innlagt og du har trolig gått en grundig undersøkelse der. Om alt var ok av svar, så er alt ok. Et merke i fingeren etter et besøk der er vel trolig et stikk med måling av blodsukkeret ditt. Glem leukemi! Begynn å leve litt og ikke bare sitt passiv foran en skjerm hele dagen. Gosj jeg skulle ønske jeg var mora di. Da hadde det blitt fart over sakene (les deg) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...