Gå til innhold

Kristian Valen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

5

• Mrs. Wallace

2

• tonie

2

• Bella Dotte

2

Trond Viggo Torgersen :)

Jeg har bestemt meg for ikke å like Trond Viggo Torgersen, for han nekter visst tegnspråktolker å tolke ham når han står på scenen.... Han mener de forstyrrer publikum, noe som selvsagt bare er tull! Tolken sitter ikke oppå scenen ved siden av ham uansett...

Dikriminering av døve på høyt plan - så jeg takler ham ikke, flink eller ei ;)

Det er ikke bare tull, for jeg blir veldig forstyrret av tegnspråktolk (jeg må lage "skylapp" med den ene hånda for å få med meg foredraget). Men så har jeg Asperger også, da, det kan hende det har noe å si? Uansett er det trist at ikke alle får lov å få med seg alt. Men jeg trodde ikke at man kunne nekte tegnspråktolk?

Dessuten er jeg veldig glad i Trond Viggo Torgersen. Jeg har hilst på ham en gang etter et foredrag, og jeg skulle ønske at jeg hadde husket alle karakterene hans da - jeg skulle fortalt ham at jeg ELSKER så mange av dem, og "lektoren" minner meg sånn om meg selv :-)

Det er ikke bare tull, for jeg blir veldig forstyrret av tegnspråktolk (jeg må lage "skylapp" med den ene hånda for å få med meg foredraget). Men så har jeg Asperger også, da, det kan hende det har noe å si? Uansett er det trist at ikke alle får lov å få med seg alt. Men jeg trodde ikke at man kunne nekte tegnspråktolk?

Dessuten er jeg veldig glad i Trond Viggo Torgersen. Jeg har hilst på ham en gang etter et foredrag, og jeg skulle ønske at jeg hadde husket alle karakterene hans da - jeg skulle fortalt ham at jeg ELSKER så mange av dem, og "lektoren" minner meg sånn om meg selv :-)

Jeg skjønner at du som har asperger kanskje kan bli forstyrra hvis du ikke greier å holde tolken borte fra sidesynet, men her sitter altså ikke tolken på scenen, men på gulvet nedenfor og på siden av scenen.....

Jeg skjønner at du som har asperger kanskje kan bli forstyrra hvis du ikke greier å holde tolken borte fra sidesynet, men her sitter altså ikke tolken på scenen, men på gulvet nedenfor og på siden av scenen.....

Og det er i grunnen svært ironisk, når man tenker på at jeg har store problemer med sidesynet (har i praksis ikke noe). Men det er nok all bevegelsen som gjør at jeg ikke kan unngå å se det.

Annonse

Gjest Dollarolla

Hvordan han har blitt rik, skal jeg ikke uttale meg om.

Men han er rågod på enkelte parodier, som Morten Harket, Åge Alexandersen og Bjarne Brøndbo.

Kjekk synes jeg ikke han er. Disse er kjekke: Magne Furuholmen, Ole Paus, Morten Abel.

Alle tre blir bare kjekkere med årene.

''Kjekk synes jeg ikke han er. Disse er kjekke: Magne Furuholmen, Ole Paus, Morten Abel.

Alle tre blir bare kjekkere med årene.''

Enig bortsett fra at Magne Furuholmen er for smørpen. Kunne likt Morten Harket om det ikke var for at han lot x-kona sitte igjen med gjeld på leiligheten når de gikk fra hverandre, mens hun tok seg av deres felles barn når han ble berømt.

Gjest Dollarolla

Hei,

Her får Valen det glatte lag, og karakteren "motsatt av kjekk" av så godt som alle.

Dette er ikke uvanlig at damer er enige om "slike ting". Det interessante er hva som skjer på neste "fest/ nachspiel."..

Jo, da er det plutselig andre "boller", og ikke bare "alle ska få", men "alle vil ha".:-):-)

''Her får Valen det glatte lag, og karakteren "motsatt av kjekk" av så godt som alle.

Dette er ikke uvanlig at damer er enige om "slike ting". Det interessante er hva som skjer på neste "fest/ nachspiel."..

Jo, da er det plutselig andre "boller", og ikke bare "alle ska få", men "alle vil ha".:-):-)

''

Enig det var overraskende mange. Damene ligger sikkert i fleng etter han ute på byen.

Gjest Dollarolla

Det er mulig de fleste som har svart er over en viss alder? Jeg kjenner få kvinner på min alder som faller for menn som er solariumbrune hele året og med bleika hår ;) I mine øyne hadde han vært langt mer kjekk om han hadde hatt sin naturlige hudfarge - mest fordi jeg ikke faller for "oppdolla" menn ;)

Jeg hadde garantert ikke falt selv om jeg hadde drukket :P

''Det er mulig de fleste som har svart er over en viss alder? Jeg kjenner få kvinner på min alder som faller for menn som er solariumbrune hele året og med bleika hår ;) I mine øyne hadde han vært langt mer kjekk om han hadde hatt sin naturlige hudfarge - mest fordi jeg ikke faller for "oppdolla" menn ;)

''

Vi får se, vi får se ;)

Gjest Dollarolla

Hei!

Jeg trodde han var mye eldre enn 38 år, jeg trodde han var 50 eller 55 år.

Og han ser ganske usmakelig ut for sin alder, tattovering, piggsveis/bustete på håret, rare klær som passer bedre på tenåringer, tror bleket og farget hår og brunere enn han burde være, det hele ser merkelig ut på TV i vertfall.

Jeg liker KLM og Antonsen og skikkelige komikere, ikke en gang har jeg følt for å løfte munnviken og, jeg forstår ikke at noen syns han er morsom. I går satte min mann på TV, han sa den mannen må ha et nettverk han er jo en tragedie, og jeg fortsatte å se min naturfilm. Vi ser mye humorprogrammer, og vi ler, sammen og med venner, men jeg/vi kjenner ingen som smiler en gang av den mannen.

Han er motsatt av kjekk, han ser merkelig ut, særlig for sin alder.

''Jeg trodde han var mye eldre enn 38 år, jeg trodde han var 50 eller 55 år.

''

Stakkars mann får håpe han ikke leser her. Men ikke for det Morten Harket er jo kjekk selv om ja er godt over 50 nå, MEN han forlot sin x med gjeld på leiligheta, enda hun tok seg av deres felles tre barn mens han ble berømt. Ja jeg har tenkt å nevne dette ofte. Helt til jeg leser i Se og Hør at han har sendt henne en sjekk.

Gjest Scarlet O'Hara

Men du er vel enig i at han er et ufattelig talent når det gjelder å imitere andre mennesker? Stemmen, språkbruken, bevegelsene.... Få som greier det så bra som ham :)

Ellers er jeg enig med deg :)

Det er jeg virkelig ikke enig i - jeg synes han var flink i det han dukket opp med en eller to parodier på noen få mennesker, som han forøvrig gjør veldig bra - men når han forsøker seg på en hel programserie hvor han må utvide repertoaret sitt, er han faktisk mindre god... dessuten har han en utrolig barnslig humor som bare blir flau å se på...

Annonse

''Det er mulig de fleste som har svart er over en viss alder? Jeg kjenner få kvinner på min alder som faller for menn som er solariumbrune hele året og med bleika hår ;) I mine øyne hadde han vært langt mer kjekk om han hadde hatt sin naturlige hudfarge - mest fordi jeg ikke faller for "oppdolla" menn ;)

''

Vi får se, vi får se ;)

Hehe, jeg lover ;) Heldigvis har folk ulik smak :)

Det er jeg virkelig ikke enig i - jeg synes han var flink i det han dukket opp med en eller to parodier på noen få mennesker, som han forøvrig gjør veldig bra - men når han forsøker seg på en hel programserie hvor han må utvide repertoaret sitt, er han faktisk mindre god... dessuten har han en utrolig barnslig humor som bare blir flau å se på...

Ulike meninger der, og jeg har ikke sett altfor mye av ham.. Synes bare han er utrolig god på å fange opp detaljer hos mennesker han etterligner :) Få som har det talentet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...