Gå til innhold

Facebookspm. ang venneforespørsel

Anbefalte innlegg

Gjest Facebook

Nå har jeg fått en venneforespørsel, dvs at alternativet for meg er "Legg XX til som venn" (eller ignorer). Under står det: "Foreslått av AA og NN". XX er ny på facebook. Har da XX aktivt sendt en venneforespørsel til meg, eller er det kun fordi AA og NN har foreslått dette vennskapet at muligheten kommer opp hos meg?

Altså: hvis jeg trykker "legg til", er det å sende en forespørsel til XX, eller har XX sendt en til meg? Er nysgjerrig, da det gjelder en X..... Jeg vil ikke sende forespørsel først...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387237-facebookspm-ang-venneforesp%C3%B8rsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke nødvendigvis sant

Det er slett ikke sikkert at dine venner har foreslått vedkommende. Jeg tror Facebook genererer denne typen forespørsler av seg selv, utifra hvem de tror er felles venner.

Jeg får stadig meldinger fra Facebook til min e-mail, om liknende ting, selv om vennene det gjelder sier at de aldri har foreslått meg. Det sendes bare automatisk til alle på kontaktlisten din på e-mail.

Jeg syns ikke du skal akseptere noen som vennn dersom du ikke er interessert i å ha noen som venn.

Gjest Facebook

Det er slett ikke sikkert at dine venner har foreslått vedkommende. Jeg tror Facebook genererer denne typen forespørsler av seg selv, utifra hvem de tror er felles venner.

Jeg får stadig meldinger fra Facebook til min e-mail, om liknende ting, selv om vennene det gjelder sier at de aldri har foreslått meg. Det sendes bare automatisk til alle på kontaktlisten din på e-mail.

Jeg syns ikke du skal akseptere noen som vennn dersom du ikke er interessert i å ha noen som venn.

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...