ekte nick Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Er du ikke i risikogruppen, er det bedre med god håndhygiene enn å vaksinere seg, sier smittevernlege. Vask deg ofte på hendene, bruk antibakteriell, og hold deg unna folk som hoster. http://www.vl.no/samfunn/god-hygiene-fremfor-vaksine/ 0 Siter
Sør Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Det gjør vel mange av oss, uansett? Det er bedre med begge! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Det gjør vel mange av oss, uansett? Det er bedre med begge! ;-) Med vennlig hilsen Ideelt sett er det bedre med begge, ja. Nå er det fritt for vaksiner her hvor jeg bor. Skal jeg, som ikke er i risikogruppa, insistere på at JEG må være første som får dersom det kommer flere vaksiner? Selvsagt ikke. Jeg forholder meg til rådet som ikke krever vaksine. :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Det gjør vel mange av oss, uansett? Det er bedre med begge! ;-) Med vennlig hilsen Man kunne jo håpe, men jeg ser hele tida at folk hoster seg i hendene og putter fingrene i munnen uten tanke for smittespredning. (Nei, jeg mener ikke at de smitter seg selv ved å putte fingre de nettopp har hostet på i egen munn ;-) 0 Siter
Gjest sørenda :( Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Ikke så lett det når jeg får en sms om å komme på besøk, så kommer jeg dit og de hoster hele bunten... eh dere kunne vel advart meg? og nå hoster jeg og 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 ''og hold deg unna folk som hoster'' Heh, det er lettere sagt enn gjort i disse tider. Skulle jeg holdt meg helt unna folk som hoster, måtte jeg blitt hjemme fra jobb noen måneder framover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.