Gå til innhold

NHD- Du som erfaring fra akutt..

Anbefalte innlegg

Gjest liten reddhare
Skrevet

Skal til psykolog som holder til på psykiatrisk akutt. Har ikke gått der før.. Psykologen sier jeg bare skal sitte på venterommet til hun kommer..

Problemet er bare at jeg er så veldig redd de andre pasientene der.. Hva om de er utilregnelig, utagerende, ruset, provoserende e.l.? Mange andre pasienter venter vel på venteværelset de også?

Dette høres kanskje tåpelig ut men jeg er engstelig og redd for det.. Selv er jeg samlet, rolig, redd kanskje og ihvertfall redd for konflikter-konfrontasjoner..

Hvordan bør jeg forholde meg?

Håper ikke dette er det mest tåpelige spørsmålet du har fått..

Skrevet

Du kan slappe helt av, de som trenger å skjermes blir skjermet og trygget, i tillegg er de som regel langt mer redd for deg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vi har nå drevet med akuttbehandling i 30 år. På denne tiden har vi ikke hatt en eneste utrvelig opplevelse på venterommet eller i området rundt avdelingen som skyldes pasienter på akuttavdelingen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...