Gå til innhold

Liker du fantacy og eventyr?

Anbefalte innlegg

Helt siden jeg så The Neverending story for første gang har jeg vært forelsket i den.Alice i eventyrland er en god nr 2.Så Harry Potter og Ringenes Herre.Også filmen The Legend med Tom Cruice fra 80 tallet og Willow dvergen var meget bra.Anbefaler også "The 10th kingdom 1-3" ble kun laget for dvd.

Er jeg over gjennomsnittet barnslig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387270-liker-du-fantacy-og-eventyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnah

Kan vel ikke si det. Jeg har sett Ringenes Herre og et par Harry Potter, Narnia osv, men det appellerer ikke så voldsomt til meg.

Derimot Narnia-TV-serien laget av BBC på slutten av 80-tallet (?), i den grad det kan kalles fantasy.. Den er jeg veldig glad i.

Gjest minnah

Jeg har sett en god del slikt, og synes det er bra underholdning, men når i mine øyne ikke opp mot annen kvalitetsfilm.

Så Hobbiten nå i romjulen, greit nok, men er vel ikke helt min "cup of tea".

Ble du svimmel? Den skal visstnok kunne medføre litt uvelhet siden den består av 48 bilder i sekundet kontra 24, slik vi er vant til.

Gjest Elextra

Ble du svimmel? Den skal visstnok kunne medføre litt uvelhet siden den består av 48 bilder i sekundet kontra 24, slik vi er vant til.

''Ble du svimmel? Den skal visstnok kunne medføre litt uvelhet siden den består av 48 bilder i sekundet kontra 24, slik vi er vant til.''

Ja, jeg ble faktisk litt ør og veldig sliten i hodet. Trodde det skyltes komboen 3D, litt dårlig syn og veldig lang film, visste ikke det om antall bilder i sekundet.

Annonse

Hei!

Nei du er ikke det.

Jeg liker best fantasy, jeg så hobbiten i julen og ser game of throne nå, jeg er ferdig med sesong 2 snart :-) Har du ikke stt denne bør du se den :-)

Vi ser helst fantasy og sciene fiction, det kommer en film i juni, den skal jeg se, husker ikke hva den het. Jeg så Jack Reacher nå på kino og selv om fått god kritikk så holder den ikke opp mot fantasy filmer, litt action, litt fine bilscener, litt skyting, men lite å sitte på kino i to timer for, men min mann var veldig fornøyd, jeg syns det kunne vært mer action/spenning, det fikk man jo masse av i hobbiten :-) f

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...