Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har laget noe nytt av dette nå.

Jeg hadde små grillpinner av tre også fant jeg på å lage små kebabpinner. Blander hvitløk, pepper, basilikum, salt, litt sitron, og stangselleri og løk med en stavmikser kanskje også chilli, arbeider det inn i kjøttdeiegen, og steker så disse i ovnen til gjennomstekte, de er veldig gode med en lett youghurt dressing/taziki. De passer også fint til skolemat ved siden av litt annet.

Denne retten liker vi alle sammen her hos oss

http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/kylling/chicken-nuggets/

mmmm - de så gode ut! så smart med sånn Bacongull utenpå! :) Huff, at jeg har en skuff full av karbonadedeig og ikke kyllingdeig da....

Hva skal JEG lage, liksom?

Gjest annlovinda

mmmm - de så gode ut! så smart med sånn Bacongull utenpå! :) Huff, at jeg har en skuff full av karbonadedeig og ikke kyllingdeig da....

Hva skal JEG lage, liksom?

De er veldig gode :)

Karbonadedeig bruker jeg i grunn ganske mye, men egentlig litt kjedelige retter da. Ofte karbonader eller som grunnlag til kjøttsaus, dessverre elsker jeg pasta.....

Annonse

De er veldig gode :)

Karbonadedeig bruker jeg i grunn ganske mye, men egentlig litt kjedelige retter da. Ofte karbonader eller som grunnlag til kjøttsaus, dessverre elsker jeg pasta.....

Det ble karbonader - og de ble vanvittig saftige! Jeg hadde oppi 2 egg, 1ss soyasaus, 1 løk, 1 kinesisk hvitløk, 1 ss potetmel og 1,5 ts dijonsennep, stekte på begge sider og heiv hele panna i ovnen :) NAM!

Gjest annlovinda

Det ble karbonader - og de ble vanvittig saftige! Jeg hadde oppi 2 egg, 1ss soyasaus, 1 løk, 1 kinesisk hvitløk, 1 ss potetmel og 1,5 ts dijonsennep, stekte på begge sider og heiv hele panna i ovnen :) NAM!

Det hørtes godt ut, karbonader er så godt da. Og så enkelt å ha noen ferdigstekte liggende i fryseren.

Annonse

Hei!

Jeg har laget noe nytt av dette nå.

Jeg hadde små grillpinner av tre også fant jeg på å lage små kebabpinner. Blander hvitløk, pepper, basilikum, salt, litt sitron, og stangselleri og løk med en stavmikser kanskje også chilli, arbeider det inn i kjøttdeiegen, og steker så disse i ovnen til gjennomstekte, de er veldig gode med en lett youghurt dressing/taziki. De passer også fint til skolemat ved siden av litt annet.

Takk for nyttig tips! Hvor mange grader steker du dem på, og hvor lenge?

Takk for nyttig tips! Hvor mange grader steker du dem på, og hvor lenge?

Hei!

Hm det er jeg usikker på, jeg sjekket dem, jeg gjorde et vellykket eksperiment. tror ca 200 grader... nei må nok gjøre det en gang til, jeg sjekket dem underveis. Det var ingen oppskrift forstår du, vi fikk slike i Hellas i sommer med dip til de så så gode ut, også lagde jeg noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...