Gjest TZanonymous Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Jeg er kvinne (18) og hater å gå til lege, I dag fikk jeg verk I tinningen min på venstre side jeg har had det før men ikke ofte, når jeg var littlen hadde jeg migrene veldigt mye men nå har jeg det ikke jeg har lært å holde meg unna det så utløser det, så jeg er vant till det og vaneligt hodepine, men når jeg plutselig får verk i tinningen min og føler at jeg blir øm på venstre siden av hode så blir jeg redd....jeg har også had enperiode jeg føler mye press på skalen min så jeg ikke får sove. vet du hva det er? 0 Siter
Gjest kvekkkkkkkk Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Tror det som oftest er muskulært, jeg får det spesielt når jeg blir forkjølet, men også hvis jeg har vært stresset. Ta en paracet, masser området litt, hvil deg - så går det oftest over. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Det høres ut som stress. Jeg har det også sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.