Gå til innhold

Svineinfluensa uten feber?

Anbefalte innlegg

Gjest hoster og harker
Skrevet

Jeg pleier ikke få feber så lett når jeg er syk,

men leste at svineinfluesa - der hadde man bl.a. høy feber.

Jeg har ikke feber, men har følt meg litt frostig da,

hoste og sår hals (slim), muskelverk i skuldre og hodepin.

Veldig lite snørr.... Høres det ut som forkjølelse eller influensa?

Jeg har så lett for å si at jeg er så forkjølet, men når man har muskelverk og hodepine i tillegg - er det da forkjølelse?

Hm og seff - en av de andre to typene influensa.... eller har man alltid feber da?

Gjest germimate
Skrevet

Jeg lurer på det samme.

Det kom raskt og som kastet på meg på jobb i går - var det slik for deg også?

Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg lurer på det samme.

Det kom raskt og som kastet på meg på jobb i går - var det slik for deg også?

Ja, jeg har kjent noe slapphet noen dager, men så har det liksom ikke blitt noe,

så ble jeg plutselig sår i halsen i går og hostet masse på kvelden og i dag, og nå har jeg hodepine og muskelverk :(

Hadde kanskje grensefeber i går da, 37.8,

dvs "normal".... men det kan jo plutselig stige kanskje,

at man ikke får feber med det samme?

Gjest trådstarter
Skrevet

Ja, jeg har kjent noe slapphet noen dager, men så har det liksom ikke blitt noe,

så ble jeg plutselig sår i halsen i går og hostet masse på kvelden og i dag, og nå har jeg hodepine og muskelverk :(

Har forøvrig kjent muskelverk i beina og, enda jeg ikke har trent...

Gjest germimate
Skrevet

Det er iallefall ikke normalt. Kan jo være en "vanlig" forkjølelse og influensa også.. Det er mange rundt med tilsvarende symptomer..

Gjest trådstarter
Skrevet

Det er iallefall ikke normalt. Kan jo være en "vanlig" forkjølelse og influensa også.. Det er mange rundt med tilsvarende symptomer..

Ja, jeg svetter og fryser om hverandre, men ikke nok til å påvise feber....

nå skal jeg legge meg nedpå, men kvier meg litt for da begynner jeg bare å hoste. Bygge opp med masse puter tenker jeg.

Gjest germimate
Skrevet

Ja, jeg svetter og fryser om hverandre, men ikke nok til å påvise feber....

nå skal jeg legge meg nedpå, men kvier meg litt for da begynner jeg bare å hoste. Bygge opp med masse puter tenker jeg.

Det er vel ikke så mye annet å gjøre..

God bedring! :)

Gjest trådstarter
Skrevet

Det er vel ikke så mye annet å gjøre..

God bedring! :)

Takk det samme :-)

Skrevet

Har forøvrig kjent muskelverk i beina og, enda jeg ikke har trent...

Muskelverk i beina selv om jeg ikke har trent.....den høres kjent ut. Sånn tenker jeg ofte for er kronisk hos meg: fibromyalgi. Men, men, har vel på et vis lært meg å leve med det. Kjente meg så igjen da jeg leste setningen din selv om det ikke dreier seg om influensa.

Alle symtomene dine høres jo ut som influensa, bortsett fra at da sies det at feber hører med. Datteren min er helt sikker på at hun hadde svineinfluensa forrige gang den gikk, men feberen lot vente på seg,hadde alle andre symtomer. Hun har aldri feber, men vi vet jo ikke sikkert om det var svineinfluensa. Var i hvertfall IKKE en vanlig forkjølelse, var mye sykere enn man er da.

Godbedringsklem fra meg.

Skrevet

Jeg hadde ikke særlig høy feber da jeg hadde svineinfluensaen i 2009. Var ikke i særlig dårlig form heller den første uka, andre uka var verst og tredje uka ble det sakte bedring.

Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg hadde ikke særlig høy feber da jeg hadde svineinfluensaen i 2009. Var ikke i særlig dårlig form heller den første uka, andre uka var verst og tredje uka ble det sakte bedring.

Hadde du hodepine?

Det er den som er verst, vondt i skuldrene/nakken og hoster så jeg får vondt i brystet og nesten brekker meg.

Skrevet

Hadde du hodepine?

Det er den som er verst, vondt i skuldrene/nakken og hoster så jeg får vondt i brystet og nesten brekker meg.

husker ikke noe hodepine (det er jo en stund siden 2009), men jeg ble veldig tett i brystet og tungpustet. Den krabbet laaaangt nedi brystet på meg.

Gjest trådstarter
Skrevet

husker ikke noe hodepine (det er jo en stund siden 2009), men jeg ble veldig tett i brystet og tungpustet. Den krabbet laaaangt nedi brystet på meg.

Ja, jeg hoster så jeg brekker meg omtrent og verker skikkelig i brystet og får hjertebank pga hostingen. I dag hadde jeg bittelitt feber, 38.4, men man trenger kanskje ikke nødvendigvis få høy feber? Fortsatt vondt i hodet og nakken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...