Gjest germimate Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Jeg ser så frem til å være ferdig med all terapi. Det føles som jeg i perioder har vært i et helvete. Det har kosta meg mye smerte og intens jobbing med psyken i flere år. Jeg har nådd alle mine mål unntatt ett. Jeg har ikke lenger tro på at jeg vil nå det siste. Men jeg er fornøyd. Jeg fungerer bedre enn noen gang. Takk for all hjelp her inne i årenes løp! 0 Siter
Gondor Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Veldig bra! Det at du har klart å nå så og si alle dine mål sier om deg at du har jobbet målbevisst og hardt. Det skal du være stolt av. Lykke til videre! 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Veldig bra! Det at du har klart å nå så og si alle dine mål sier om deg at du har jobbet målbevisst og hardt. Det skal du være stolt av. Lykke til videre! Ja, jeg er kjempestolt! 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Veldig bra! Det at du har klart å nå så og si alle dine mål sier om deg at du har jobbet målbevisst og hardt. Det skal du være stolt av. Lykke til videre! Det er forresten bare 3 uker igjen nå... Herlig! Og så er jeg ikke til bry for noen mer. Det blir nok det beste av alt. 0 Siter
Gondor Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Det er forresten bare 3 uker igjen nå... Herlig! Og så er jeg ikke til bry for noen mer. Det blir nok det beste av alt. Du har da ikke vært til bry for noen! De har fått betalt for det! Dessuten er det sikkert en glede og inspirasjon og ha en pasient som jobber så hardt med seg selv. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Du har da ikke vært til bry for noen! De har fått betalt for det! Dessuten er det sikkert en glede og inspirasjon og ha en pasient som jobber så hardt med seg selv. Nå... jeg har møtt både sinne og irritasjon.. så jeg føler meg ikke så sikker på det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.