Gå til innhold

snart fri :)

Anbefalte innlegg

Gjest germimate
Skrevet

Jeg ser så frem til å være ferdig med all terapi. Det føles som jeg i perioder har vært i et helvete. Det har kosta meg mye smerte og intens jobbing med psyken i flere år.

Jeg har nådd alle mine mål unntatt ett. Jeg har ikke lenger tro på at jeg vil nå det siste. Men jeg er fornøyd. Jeg fungerer bedre enn noen gang.

Takk for all hjelp her inne i årenes løp!

Skrevet

Veldig bra! Det at du har klart å nå så og si alle dine mål sier om deg at du har jobbet målbevisst og hardt. Det skal du være stolt av. Lykke til videre!

Gjest germimate
Skrevet

Veldig bra! Det at du har klart å nå så og si alle dine mål sier om deg at du har jobbet målbevisst og hardt. Det skal du være stolt av. Lykke til videre!

Ja, jeg er kjempestolt! :)

Gjest germimate
Skrevet

Det er forresten bare 3 uker igjen nå... Herlig! Og så er jeg ikke til bry for noen mer. Det blir nok det beste av alt.

Skrevet

Det er forresten bare 3 uker igjen nå... Herlig! Og så er jeg ikke til bry for noen mer. Det blir nok det beste av alt.

Du har da ikke vært til bry for noen! De har fått betalt for det! Dessuten er det sikkert en glede og inspirasjon og ha en pasient som jobber så hardt med seg selv.

Gjest germimate
Skrevet

Du har da ikke vært til bry for noen! De har fått betalt for det! Dessuten er det sikkert en glede og inspirasjon og ha en pasient som jobber så hardt med seg selv.

Nå... jeg har møtt både sinne og irritasjon.. så jeg føler meg ikke så sikker på det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...