Gå til innhold

det gynger i hodet når jeg går

Anbefalte innlegg

Gjest mrkenneth92
Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 20 år. er nå på rehabilitering for rus. Jeg har tidligere hatt kranibrud i hodet for et år siden, og er kjempe besjymra forde det gjynger i hodet når jeg går , føles ut som om jeg er på en båt, og når jeg sitter gynker i hodet, snurrer som en karosell lignanes. en kjempe plage.

Skrevet

Det finnes flere tusen grunner til svimmelhet... Fleste er ufarlige. Jeg har erfart at verden begynner å gynge når jeg er stiv i nakken og ved stress....

Håper du greier å holde deg rusfri...

Gjest mraberg
Skrevet

Det finnes flere tusen grunner til svimmelhet... Fleste er ufarlige. Jeg har erfart at verden begynner å gynge når jeg er stiv i nakken og ved stress....

Håper du greier å holde deg rusfri...

har holdt meg rus fri i 6 månder såer påbedrings vei, men får gå til legen og dps å få en diagnose

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...