Gjest mrkenneth92 Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Hei, jeg er en gutt på 20 år. er nå på rehabilitering for rus. Jeg har tidligere hatt kranibrud i hodet for et år siden, og er kjempe besjymra forde det gjynger i hodet når jeg går , føles ut som om jeg er på en båt, og når jeg sitter gynker i hodet, snurrer som en karosell lignanes. en kjempe plage. 0 Siter
rose23 Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Det finnes flere tusen grunner til svimmelhet... Fleste er ufarlige. Jeg har erfart at verden begynner å gynge når jeg er stiv i nakken og ved stress.... Håper du greier å holde deg rusfri... 0 Siter
Gjest mraberg Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Det finnes flere tusen grunner til svimmelhet... Fleste er ufarlige. Jeg har erfart at verden begynner å gynge når jeg er stiv i nakken og ved stress.... Håper du greier å holde deg rusfri... har holdt meg rus fri i 6 månder såer påbedrings vei, men får gå til legen og dps å få en diagnose 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.