Gå til innhold

Noen som har nytte av psykomotorisk behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har nytte av psykomotorisk behandling her? Jeg har gått i det i mange år, men føler ikke at det hjelper meg. Vurderer nå å slutte med all behandling. Det er det eneste jeg går i for tiden. Jeg har rett og slett ikke tro på behandling mer.

Gjest komponisten
Skrevet

Jeg gikk hos ei da jeg var innlagt. Vi hadde god kjemi og det var slik at jeg gledet meg til timene hos henne. Hun fikk meg til å slappe skikkelig godt av.

Siden det fungerte så godt på sykehuset skulle jeg prøve det samme hjemme. Uten samme gode virkning. Jeg tror det er slik at kjemien må stemme når en slipper noen så nært innpå seg.

Jeg skjønner godt at du ønsker å avslutte noe du ikke har glede av.

Gjest poncho
Skrevet

Har prøvd og jeg tålte det ikke, ble bare verre. Sikkert bra for mange andre.

stjernestøv
Skrevet

Hjalp ikke meg heller, tvert imot. Det som ikke hjelper er det bare å slutte med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...