tjohei Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Noen som har nytte av psykomotorisk behandling her? Jeg har gått i det i mange år, men føler ikke at det hjelper meg. Vurderer nå å slutte med all behandling. Det er det eneste jeg går i for tiden. Jeg har rett og slett ikke tro på behandling mer. 0 Siter
Gjest komponisten Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Jeg gikk hos ei da jeg var innlagt. Vi hadde god kjemi og det var slik at jeg gledet meg til timene hos henne. Hun fikk meg til å slappe skikkelig godt av. Siden det fungerte så godt på sykehuset skulle jeg prøve det samme hjemme. Uten samme gode virkning. Jeg tror det er slik at kjemien må stemme når en slipper noen så nært innpå seg. Jeg skjønner godt at du ønsker å avslutte noe du ikke har glede av. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Har prøvd og jeg tålte det ikke, ble bare verre. Sikkert bra for mange andre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Hjalp ikke meg heller, tvert imot. Det som ikke hjelper er det bare å slutte med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.