laban Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Melatonin. Men jeg vet ikke om det virker på alle, og heller ikke hvor enkelt det er å få det. 0 Siter
ekte nick Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Melatonin. Men jeg vet ikke om det virker på alle, og heller ikke hvor enkelt det er å få det. I Sverige får du det uten resept. 0 Siter
Tullemusa Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Melatonin. Men jeg vet ikke om det virker på alle, og heller ikke hvor enkelt det er å få det. ''Melatonin. Men jeg vet ikke om det virker på alle, og heller ikke hvor enkelt det er å få det'' Bestill på nettet fra England. Billig og rask levering rett hjem i postkassen. Og fullt lovlig. 0 Siter
Mrs D Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Jeg bruker Melatonin. Det er ikke sovemedisin i den forstand, men et naturpreparat som inneholder søvnhormoner vi selv produserer. I Norge er det ikke godkjent for salg, men legen kan skrive ut resept på det likevel. 0 Siter
caprice Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Melatonin. Men jeg vet ikke om det virker på alle, og heller ikke hvor enkelt det er å få det. Fikk det til barna og bruker det en gang i blant, feks etter ferier når vi skal inn i normal gjenge igjen. De sovner nesten stående om de ikke er i seng innen en halvtime :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.