Gå til innhold

Skulle ønske folk kunne slutte å lyve.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venn svarte helt merkelig.Han påstord at jeg ikke bare var god på bånn,men ett godt menneske.

Hva faen,Gud sender da ikke snille folk til helvete? Eller var det x-en som gjorde det?Nederlag og kamp er helt subjektivt for den det gjelder.Noen forsøker å drepe meg.Det begynte med att jeg aldri fikk noen søsken,så med at mine foreldre valgte penger før meg.Jeg ble mobbet fom 4 klasse på Lambertseter.Når man ikke har noen referanser og er en usikker 11 åring,er det fort gjort å svare feil.Når man er over gjennomsnittet naiv,viser det seg at det er mange som har lagt feller for deg.

På Høybråten skole fortsatte mobbingeni 5.klasse.Jeg

hadde 2 utbrudd.Ett i 5 klassa og neste i 8 eller 9. klasse.

Problemet med oss som er irriterte i 364 dager og smeller av atombomben 1 gang i året,er at 99% ser at du er irritert 364 dager.

Jeg føler at jeg er programert for nederlag.Da jeg giftet meg den 28/8-82 visste jeg at det var feil.Jeg fortjente ikke å bo på det flotte hotellet med ett hvitt Petrof klaver.Jeg var tiggeren som plutselig befant seg i kongens slott.

Hvis folk lyver for ett barn i 10-15 år,vil til slutt barnet tro løgnen.Jeg er helt ødelagt,men for frisk for dagens psykiatri.Jeg blir helt nektet behandling,da jeg har for få dager med suicudale tanker.Jeg har bare gått til angrep på kvinner 3 ganger på 54 år.

Men en ekte drittsekk er jeg selvfølgelig når man blir nektet omsorg for egne barn i 10 år,og hverken x-en eller barna vet hvem du er.

Livet mitt er en hengemyr med bare kvikksand og jeg ser ingen grener,tau eller mennesker noe sted.

Jeg får ingen sympati,siden jeg er en ganske god

"ordkunstner" og er i god stand til å utrykke mine følelser.Jeg tør ikke ta kontakt med kvinner,for de vil bare drepe meg i søvnen,eller kanskje mer optimistisk stjele mine penger og min sæd.Barn vil de ha, men aldri ekte kjærlighet.De har altid baktanker og hater menn.Kvinner i dag er Amazoner,Xena og Sharon Stone i Basic Instinkt.

De er flokkdyr som jager oss får enkeltvis.De er ulver som bare dreper når det ikke er noen vitner.De lyver for at sannheten skal passe med deres intensjoner.

Jeg er fåret som ligger ute i skogen dødelig såret av Ulvetispa Vexx.

(Bør jeg trappe opp zoloft tilbake til 100 mg?)

Jeg tapte kampen og venter bare på den evige søvnen.Jeg er bare for feig til å hoppe utenfor stupet.

Drittsekk og feiging.Forhenværende far og ektemann.

(Løgnen består i at de tror at jeg er snill,omtenksom og sårbar.)

Skrevet

''Bør jeg trappe opp zoloft tilbake til 100 mg?''

Jeg vet fint lite om zoloft og doser, men du har sikkert ingenting å tape på det.

Og så gjentar jeg noe jeg har skrevet til deg svært mange ganger tidligere: Forsøk å bruke energien og tankene på den delen av livet som ligger foran deg, og ta tak i det du selv kan gjøre noe med. Det er for sent å gjøre noe med barndommen og 30-årene for folk på vår alder ;-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Jeg tør ikke ta kontakt med kvinner,for de vil bare drepe meg i søvnen,eller kanskje mer optimistisk stjele mine penger og min sæd.Barn vil de ha, men aldri ekte kjærlighet''

Se deg om etter damer på egen alder du som er ferdig med barn.

Jeg også tror du er et godt menneske, men du ødelegges av bitterheten din. Dette er IKKE sundt for deg og det er ikke sunt for dem som skal pleie omgang med deg.

Skrevet

''Bør jeg trappe opp zoloft tilbake til 100 mg?''

Jeg vet fint lite om zoloft og doser, men du har sikkert ingenting å tape på det.

Og så gjentar jeg noe jeg har skrevet til deg svært mange ganger tidligere: Forsøk å bruke energien og tankene på den delen av livet som ligger foran deg, og ta tak i det du selv kan gjøre noe med. Det er for sent å gjøre noe med barndommen og 30-årene for folk på vår alder ;-)

Skal forsøke.Første trinn må vel bli å få faste mat,kaffe og sovetider.Så kan jeg sette opp en timeplan,med 2 gårturer à 15-30 min daglig uansett vær.Mer proteiner og grønn-saker.Mindre fett,sukker og karbohydrater.

NHD snakket noe om kamera,termos og stolsekk.Jeg tar også med min nye kniv og min fine 50X75 kikkert.Så er det bare å kjøpe kart over nærområdet og finne fram mitt gamle kompass.

Jeg har jo både klær og sko,jeg må bare få ut fingern.

Jeg er jo en ordentlig Lathxxx.Too much information,too much.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Skal forsøke.Første trinn må vel bli å få faste mat,kaffe og sovetider.Så kan jeg sette opp en timeplan,med 2 gårturer à 15-30 min daglig uansett vær.Mer proteiner og grønn-saker.Mindre fett,sukker og karbohydrater.

NHD snakket noe om kamera,termos og stolsekk.Jeg tar også med min nye kniv og min fine 50X75 kikkert.Så er det bare å kjøpe kart over nærområdet og finne fram mitt gamle kompass.

Jeg har jo både klær og sko,jeg må bare få ut fingern.

Jeg er jo en ordentlig Lathxxx.Too much information,too much.

''NHD snakket noe om kamera,termos og stolsekk''

Kan skrive under på at kamera gjør turen mer lystbetont og at du oppdager naturen på en ny måte. Kan absolutt anbefales :-)

Skrevet

''NHD snakket noe om kamera,termos og stolsekk''

Kan skrive under på at kamera gjør turen mer lystbetont og at du oppdager naturen på en ny måte. Kan absolutt anbefales :-)

Har allerede en stor ryggsekk.Kjøper nok en liten klappstol mandag den 21/1-13.Her har all snøen smeltet bort,men det er under 0,så det ligger ett tynt islag.Kjøper i allefall brodder,så får jeg heller se hvor mye snø det ligger ute i skogen.Mener jeg har sett truger på tilbud til ca 500 kr.

Både varm kakao,solbertobby,buljong og kaffe smaker godt ute i naturen.Så får jeg bare huske appelsinen og kvikklunsjen.

Frokost eller lunsj må jeg jo hive inpå uansett,og det er deilig å komme sulten hjem til middag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...