Gjest HHP58 Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Jo mer jeg leser,jo mer forvirret blir jeg. Etter 1-2 års innlegg,kan du gi meg en konkret diagnose? Lurer nå på om jeg har en impulsiv utgave av borderline? http://en.wikipedia.org/wiki/Emotionally_unstable_personality_disorder#International_Classification_of_Disease 1.Er Wikipedia til å stole på innen psykisk helsevern? 2.Har USA andre diagnoser eller kriterier enn vi har i Norge? 3.Finnes det en type spaltet personlighet som ikke er scizofreni og er funnet i Norge? Tenker på tilfellet Sybil fra USA.Hennes virkelige navn Var Shirley Ardell Mason (1923-98) Du har tidligere sagt at det ikke har vært funnet ett eneste tilfelle.Ikke i 2011 eller 12 heller? Heller ikke i Sverige eller Danmark? Finnes noen statistikk på om hvor mange som blir friske nok til å jobbe med en over 50% brøk? Med min korrekte diagnose. Er friskheten over 25% blir jeg glad.Håper i såfallm at ikke alle 75% "ligger begravet" (Fra 1932-2012) Maser jeg mer enn andre vil jeg ha beskjed. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.