Gjest hoster og harker :( Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Nå blir det mye influensaprat på dol, her kommer en til. Min mann og jeg ble syk omtrent samtidig, men jeg er kraftigere og har mer i halsen og feber, mens han er mest snørrete og sår i hals og hoster ikke så kraftig som meg. Ungene har så langt ikke blitt smittet, hatt dette siden søndag nå... Hvor lang er inkubasjonstiden og hvor lenge er vi smittefarlige? Og kommer han og til å få feber? Har vi kanskje to ulike typer? En annen ting - nå kunne jeg trengt hjelp hjemme - til husarbeid, passe ungene.... og litt trøst, men hva får jeg? Ingen hjelp, bare kjeft for å ha smittet mannen min! For en drittsekk hrmf.... jeg har tross alt feber, det har ikke han Håper i alle fall vi blir friske før ungene evnt blir syke, ikke greit å ta seg av syke barn når en er syk selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387370-enda-mer-influensa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.