Gjest Xjkrlois Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Det synes jeg. Julen er den beste tiden på året. Jeg blir alltid trist når den beste tiden på året er over. 0 Siter
laguna1 Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Ooh...Jeg er egentlig glad i jul, men i år var det en lettelse å kaste ut og pakke ut hele greia 4 dag. Men da var det jo spesielle omstendigheter! (Og ...JULI...er bedre en jul da vel...) 0 Siter
Gjest kaffe-Larsen Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Deilig at det er overstått. Nå er det bare å glede seg til våren! 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Det beste med jula er fridagene. Men jeg lengter etter lysere dager, ogg i dag la jeg merke til at det faktisk ikke var stupmørkt da jeg kom hjem, og det var bare SÅÅÅÅ deilig. Ogt i år ser jeg bare frem til påsken, for da skal jeg i bryllup i Australia. 0 Siter
tonie Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Jeg synes alltid det er like godt å bli ferdig med den klamme, krampaktig koselige, masete høytiden. Føler meg lett og glad når den er over. Ut med nisser og dverger og julegran, og inn med frisk luft, lette farger og hverdag. Herlig! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Jeg synes alltid det er like godt å bli ferdig med den klamme, krampaktig koselige, masete høytiden. Føler meg lett og glad når den er over. Ut med nisser og dverger og julegran, og inn med frisk luft, lette farger og hverdag. Herlig! Amen! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 jeg bruker ikke tif og krefter på å sørge over at jula er slutt, nei. Koselig mens det står på, greit å komme igang i januar, og vips så er det jul igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.