Gå til innhold

Milliardærfrue: - Ta dere sammen og tren mer!

Anbefalte innlegg

det derre skulle du nesten sendt til fruen.

Jeg kjenner en helt vanlig venninne av M. Krogh, og hun sier at Marthe er en utrolig hyggelig kvinne som alltid inkluderer andre, og aldri ser ned på andre, baksnakker andre osv. Mannen er visst også svært trivelig, og ikke slik hun kjenner ham fra media i det hele tatt;)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

8

• laban

3

• Katt-ja

3

• tzatziki1365380058

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Scarlet O'Hara

Jeg greier bare ikke å se at noen kan trenge å føle seg provosert av dette!

Jovisst er det virkelighetsfjernt fra våre liv, men hun rakker da ikke ned på "oss"? Det eneste jeg ser er at hun mer mødre ta seg sammen og trene mer, og det kunne jaggu meg jeg ha gjort også - hvis jeg ikke bare hadde tusenvis av unnskyldninger for å slippe :P

Hun forteller om vaskehjelp, og det er jo normalt i hennes verden - men so what? Hun sier jo ikke noe negativt om oss vanlige dødelige der?

Hun forteller om sitt liv, og skal ikke trenge å bruke masse energi på å forsvare oss andre/forstå oss i hjel! Dette er hennes liv, that's it. Tenk så bra at man kan lære om ulike "mammaliv", det være seg rikmannsmammaliv, normale mammaliv og fattigmammas liv.... Ingenting å la seg provosere av slik jeg ser det ;)

Helt enig med deg, og det verste er at jeg hadde kommet til å velge hennes livsstil hvis jeg bare hadde hatt råd til det :-)

Helt enig med deg, og det verste er at jeg hadde kommet til å velge hennes livsstil hvis jeg bare hadde hatt råd til det :-)

Litt fristende, ja ;) Tror kanskje jeg hadde savna jobben min litt, men kunne sikkert kost meg med shopping istedet :P

Trene mer? Herrrrrre... det er jo SÅ 2012! Hun kan ikke ha fått med seg noe som helst inni de derre "walk in closettene" sine...

Trene mye er fullstendig ut! *Kaster på innbildt hår* Hun kan jo ikke engang ha testet genene sine (hyenelatter) og vet følgelig ingenting om hun er en non responder altså. Goooosj så provinsialt!

:0D

http://www.bbc.co.uk/programmes/b01cywtq

Jeg kjenner en helt vanlig venninne av M. Krogh, og hun sier at Marthe er en utrolig hyggelig kvinne som alltid inkluderer andre, og aldri ser ned på andre, baksnakker andre osv. Mannen er visst også svært trivelig, og ikke slik hun kjenner ham fra media i det hele tatt;)

Sikkert avisa som vrir og vrenger som vanlig da. Man må alltid trekke fra 200%, minst.

-men jeg lurer på om hun har godkjent det som står der eller ei...

Sikkert avisa som vrir og vrenger som vanlig da. Man må alltid trekke fra 200%, minst.

-men jeg lurer på om hun har godkjent det som står der eller ei...

Jeg har selv blitt intervjuet noen ganger i avisen, og jaggu er det mye rart man kan få ut av et intervju. Det er lite som skal til for at leserne kan tolke alt feil ;)

For min del syntes jeg ikke MK sa så noe som var riv ruskende galt. Jeg bare innså at hun lever et helt annet liv enn meg, og det er jo det som er spennende å lese om :)

Annonse

Trene mer? Herrrrrre... det er jo SÅ 2012! Hun kan ikke ha fått med seg noe som helst inni de derre "walk in closettene" sine...

Trene mye er fullstendig ut! *Kaster på innbildt hår* Hun kan jo ikke engang ha testet genene sine (hyenelatter) og vet følgelig ingenting om hun er en non responder altså. Goooosj så provinsialt!

''*Kaster på innbildt hår*''

Er du skallet?

;-)

mvh

Ikke for å være slem, men man kan vel i grunnen se på henne at hun er en responder;) Stram dame! Ikke mye daukjøtt på den kroppen der. Men noe forvirret ift hvor hektisk vanlige damers hverdag er, tror jeg...?

Jeg har selv blitt intervjuet noen ganger i avisen, og jaggu er det mye rart man kan få ut av et intervju. Det er lite som skal til for at leserne kan tolke alt feil ;)

For min del syntes jeg ikke MK sa så noe som var riv ruskende galt. Jeg bare innså at hun lever et helt annet liv enn meg, og det er jo det som er spennende å lese om :)

''Jeg har selv blitt intervjuet noen ganger i avisen, og jaggu er det mye rart man kan få ut av et intervju.''

Jeg ble intervjuet i VG da poden var bitteliten og hadde uttalt meg om tidligere tiders storfamilier og at man nå til dags gjerne ikke hadde noen kvinner å spørre til råds på samme måte (dette handlet om dol og svangerskap bl.a.). Dette ble trykket temmelig ordrett og min mor ble ganske snurt og mente at "journalistene skriver nå hva de vil!" *host* Sannheten var jo at de hadde trykket akkurat det jeg sa og jeg mente det, min mor og jeg hadde slettes ikke et slikt forhold og hennes meninger om svangerskap og babyer var ikke noe jeg var enig i veldig ofte.

''Jeg har selv blitt intervjuet noen ganger i avisen, og jaggu er det mye rart man kan få ut av et intervju.''

Jeg ble intervjuet i VG da poden var bitteliten og hadde uttalt meg om tidligere tiders storfamilier og at man nå til dags gjerne ikke hadde noen kvinner å spørre til råds på samme måte (dette handlet om dol og svangerskap bl.a.). Dette ble trykket temmelig ordrett og min mor ble ganske snurt og mente at "journalistene skriver nå hva de vil!" *host* Sannheten var jo at de hadde trykket akkurat det jeg sa og jeg mente det, min mor og jeg hadde slettes ikke et slikt forhold og hennes meninger om svangerskap og babyer var ikke noe jeg var enig i veldig ofte.

Hehe, godt hun "stolte" såpass på deg at hun skyldte på journalisten :P

Annonse

tzatziki1365380058

Jeg reagerte veldig på framstillingen i VG, men da jeg leste selve intervjuet med henne, var jo saken blåst laaaaangt ut av proporsjoner. Synes ikke det hun sa var spesielt ille. At mange legger på seg og trener for lite er jo en kjennsgjerningen, uten at jeg tror det er nybakte mammaer, spesielt, som er de verste her.

At dama har blitt litt livsfjern, er vel greit nok. Jeg synes den beste kommentaren var den i retning av "ingen av venninnene mine har hjelp - ja, de har SELVFØLGELIG vaskehjelp....". Hohohoho! :)

Jeg ville nok også valgt en livsstil i retning av hennes dersom jeg hadde like mye penger. Så lenge jeg kunne beholdt mannen jeg har, vel å merke. Han Haudemann-fyren gir meg frysninger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...