Gå til innhold

Barn og feber

Gjest Hele familien er syk

Anbefalte innlegg

Gjest Hele familien er syk
Skrevet

Gutten min er 4 år og lørdag kveld fikk han feber. Da var feberen 39.6. Han hadde høy feber i 2 dager. I går var han feberfri men i natt var feberen 39.5. Han høster en del og sover veldig urolig. Når bør jeg ta kontakt med lege?

Skrevet

Om han er "våken" og responderer på ferbernedsettende er det ingen grunn til å dra ham til legen ennå, det er nok influensa og da er det bare ro, hvile og febernedsettende som hjelper. Om han blir vanskelig å få kontakt med og ikke får i seg noe særlig drikke må dere ta kontakt med lege.

Gjest anna72
Skrevet

Hvis han ikke er på bedringens vei innen 5-6 dager ville jeg tatt kontakt med legen.

Men dette gjelder bare om almenntilstanden er grei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...