Gjest Amaranth Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 Er klokken litt feil her på dol? Ikke klokke da men tidspunktet for posting stemmer ikke med min pc klokke. 0 Siter
Gjest ......bare litt Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 tester Jepp, klokken på dol-innlegget er 6 minutter for rask hos meg. 0 Siter
Gjest Amaranth Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 Jepp, klokken på dol-innlegget er 6 minutter for rask hos meg. Fremtidstid :-) 0 Siter
bibben Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 Jepp, klokken på dol-innlegget er 6 minutter for rask hos meg. Det er den hos meg også...og slik har det vært i lang tid...kanskje helt siden siste omlegging? Jeg håper de kan justere det ) 0 Siter
Gjest Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 Det er den hos meg også...og slik har det vært i lang tid...kanskje helt siden siste omlegging? Jeg håper de kan justere det ) Innimellom er den riktig - iallefall hos meg 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 Det er den hos meg også...og slik har det vært i lang tid...kanskje helt siden siste omlegging? Jeg håper de kan justere det ) Det er nok en meget komplisert prosess. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.