Gå til innhold

I min leilihet.

Gjest Olav Femte Hva gjør vi med menneskler som sloss omi å bli normale i Patken.

Anbefalte innlegg

Gjest Olav Femte Hva gjør vi med menneskler som sloss omi å bli normale i Patken.
Skrevet

Jeg har ei dame som bor i min gang.

Her er problemet: hu kommer ikke ut.

Hun tør ikke - kun tør ikke gå ut med søpla...

Hun har En kropp som skjevler hele tiden...

Jrg hjelper henne med søpla og hun er glad for det...

Snakker om ingenting og lokker døra.

Hun har så angst jeg vil si Sterk GAD.

Hva gjør vi? min nabo, Hun er rundt 60.

Skrevet

Har hun pårørende? De må vel kunne se evt. problemer og sørge for at hun får riktig hjelp?

Hvis damen er mentalt oppegående, kan du kanskje forsøke å snakke med henne selv også. Og når det føles naturlig kan du spørre om helsen hennes, og om hun har lyst til å ta en tur til legen og at du kan følge henne?

Skrevet

All hjelp starter hos fastlegen, forsøk om du kan oppmuntre henne til å gå den veien. Be henne fortelle fastlegen hvordan hun lever og hvor isolert hun er, fastlegen setter videre i gang prosessen med å få tak i riktig hjelp, det være seg nav/terapi/hjemmehjelp, osv osv.

Skrevet

Har hun pårørende? De må vel kunne se evt. problemer og sørge for at hun får riktig hjelp?

Hvis damen er mentalt oppegående, kan du kanskje forsøke å snakke med henne selv også. Og når det føles naturlig kan du spørre om helsen hennes, og om hun har lyst til å ta en tur til legen og at du kan følge henne?

Hun er oppegående....bruker ikke stoff. Hun har bare ikke noe sted o bo

Skrevet

Hun er oppegående....bruker ikke stoff. Hun har bare ikke noe sted o bo

Men bodde hun ikke i oppgangen din?

Skrevet

Men bodde hun ikke i oppgangen din?

Mente han at hun bodde midlertidig i selve oppgangen tro?

Skrevet

Mente han at hun bodde midlertidig i selve oppgangen tro?

''Mente han at hun bodde midlertidig i selve oppgangen tro?''

Ja kanskje, eller i hans egen leilighet? Jmfr. overskriften "I min leilighet". Ikke godt å vite...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...