Gjest Olav Femte Hva gjør vi med menneskler som sloss omi å bli normale i Patken. Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 Jeg har ei dame som bor i min gang. Her er problemet: hu kommer ikke ut. Hun tør ikke - kun tør ikke gå ut med søpla... Hun har En kropp som skjevler hele tiden... Jrg hjelper henne med søpla og hun er glad for det... Snakker om ingenting og lokker døra. Hun har så angst jeg vil si Sterk GAD. Hva gjør vi? min nabo, Hun er rundt 60. 0 Siter
berreundrar Skrevet 10. januar 2013 Skrevet 10. januar 2013 Har hun pårørende? De må vel kunne se evt. problemer og sørge for at hun får riktig hjelp? Hvis damen er mentalt oppegående, kan du kanskje forsøke å snakke med henne selv også. Og når det føles naturlig kan du spørre om helsen hennes, og om hun har lyst til å ta en tur til legen og at du kan følge henne? 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 All hjelp starter hos fastlegen, forsøk om du kan oppmuntre henne til å gå den veien. Be henne fortelle fastlegen hvordan hun lever og hvor isolert hun er, fastlegen setter videre i gang prosessen med å få tak i riktig hjelp, det være seg nav/terapi/hjemmehjelp, osv osv. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Har hun pårørende? De må vel kunne se evt. problemer og sørge for at hun får riktig hjelp? Hvis damen er mentalt oppegående, kan du kanskje forsøke å snakke med henne selv også. Og når det føles naturlig kan du spørre om helsen hennes, og om hun har lyst til å ta en tur til legen og at du kan følge henne? Hun er oppegående....bruker ikke stoff. Hun har bare ikke noe sted o bo 0 Siter
berreundrar Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Hun er oppegående....bruker ikke stoff. Hun har bare ikke noe sted o bo Men bodde hun ikke i oppgangen din? 0 Siter
Gjest quack Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Men bodde hun ikke i oppgangen din? Mente han at hun bodde midlertidig i selve oppgangen tro? 0 Siter
berreundrar Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Mente han at hun bodde midlertidig i selve oppgangen tro? ''Mente han at hun bodde midlertidig i selve oppgangen tro?'' Ja kanskje, eller i hans egen leilighet? Jmfr. overskriften "I min leilighet". Ikke godt å vite... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.