Gå til innhold

mistet jeg psykiateren min tror jeg.

Anbefalte innlegg

neelie (ferri) <3
Skrevet

Tror jeg mistet psykiateren min idag...

Det har vært gjentatte ganger jeg ikke har møtt. Jeg har ikke møtt fordi kjæresten min slår av vekkeklokke.

(jeg sendte 2 sms idag hvor jeg forklarte kort at vekkeklokka var blitt slått av igjen, og jeg spurte han om jeg skulle slenge på meg klæra og komme til han med engang (1 time for sent hadde jeg da møtt.)

Da skrev han : "Ikke skriv mer, jeg sender en ny time hvor vi skal snakke om tilbudet ditt her" ...

Tenker han at han ikke kan konsekvenser lenger av hvem som jeg bor sammen med og deres respektløshet ovenfor meg?

Er det riktig av ham å avskrive meg nå...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• neelie (ferri) <3

17

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• Lillemus

3

• XbellaX

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor slår kjæresten din av klokka di?

Hvis det er flere ganger du ikke har møtt, så skjønner jeg at de vil snakke med deg om tilbudet.

neelie (ferri) <3
Skrevet

Hvorfor slår kjæresten din av klokka di?

Hvis det er flere ganger du ikke har møtt, så skjønner jeg at de vil snakke med deg om tilbudet.

Hun dem av fordi hun er for trøtt sier hun...

neelie (ferri) <3
Skrevet

*mister hele ord her idag ser jeg ;)

Hun slår dem av fordi hun sier hun er for trøtt... Hun mener hun ikke er våken når hun gjør det...

Skrevet

Har du diskutert dette problemet med psykiateren din- hva sier han, og har dere forsøkt å løse det uten at det har ført frem?

Skrevet

Dette er noe du må ta ansvar for neelie, sett alarmen på mobilen og la den ligge et stykke unna sengen slik at du må opp for å slå den av.

Skrevet

Dette er noe du må ta ansvar for neelie, sett alarmen på mobilen og la den ligge et stykke unna sengen slik at du må opp for å slå den av.

Tenkte på det samme, og lurte på om de har diskutert det...

Gjest kåstol
Skrevet

Jeg skjønner godt at du kan miste tilbudet hvis det er gjentatte ganger du ikke har møtt.

Du skriver at kjæresten din slår av vekkerklokka. Det synes jeg du ikke skal finne deg i. Det er vel ikke akkurat respekt for jeg regner med det er viktig at du får behandling.

neelie (ferri) <3
Skrevet

Tenkte på det samme, og lurte på om de har diskutert det...

Ja, idag lå mobilen ca 2 meter unna senga. Skulle ringe 09:00, 09:15, 09:30, 09:45 og 09:59

Vekkeklokka stod på nattbordet. En annen klokke stod ca 5 meter unna. Jeg har ikke hørt noen, jeg sover dypt, men...eh.

Våknet opp av megselv 10 min før jeg skulle VÆRE på DPS...

Pratet med henne om dette mange ganger. Blitt kjempe sur, prøvd fornuftige tilnærmingen, spurt om hun heller kunne hjelpe meg komme meg til avtalene mine sånn som jeg gjør med henne.

Hun får dårlig samvittighet, sier hun skal gjøre det, men så skjer det samme igjen og igjen.

Og idag tror jeg psykiateren min har fått nok.

Det virker jo fornuftig å si at, jeg må legge meg tidligere... Men så får jeg maset om at jeg må holde meg våken av henne hver kveld...

Gaaaah, blir gal av denne situasjonen :(

Skrevet

*mister hele ord her idag ser jeg ;)

Hun slår dem av fordi hun sier hun er for trøtt... Hun mener hun ikke er våken når hun gjør det...

Da setter du vekkerklokka så langt unna sengen at du må stå opp for å slå den av.

neelie (ferri) <3
Skrevet

Jeg skjønner godt at du kan miste tilbudet hvis det er gjentatte ganger du ikke har møtt.

Du skriver at kjæresten din slår av vekkerklokka. Det synes jeg du ikke skal finne deg i. Det er vel ikke akkurat respekt for jeg regner med det er viktig at du får behandling.

Kjempe viktig for meg er det. Hun er nok sykere en meg, men jeg har store problemer selv, og det vet hun.

Jeg vet bare ikke hva mer jeg kan gjøre... pratet med henne så mange ganger om dette :(

neelie (ferri) <3
Skrevet

Da setter du vekkerklokka så langt unna sengen at du må stå opp for å slå den av.

Jeg pleier å gjøre det.

Enten så slår hun dem av før hun sovner selv. Eller så våkner hun når de ringer, og jeg ikke våkner fordi de kanskje står for langt borte og jeg sover dypt?

Gjest Amaranth
Skrevet

De blir nok lei av det hvis du ikke møter til avtalt time, det er jo forståelig. Da kunne jo andre fått timen din. Du får ha mobilen under hodeputa, og sette vekkerklokken på den.

Skrevet

Ja, idag lå mobilen ca 2 meter unna senga. Skulle ringe 09:00, 09:15, 09:30, 09:45 og 09:59

Vekkeklokka stod på nattbordet. En annen klokke stod ca 5 meter unna. Jeg har ikke hørt noen, jeg sover dypt, men...eh.

Våknet opp av megselv 10 min før jeg skulle VÆRE på DPS...

Pratet med henne om dette mange ganger. Blitt kjempe sur, prøvd fornuftige tilnærmingen, spurt om hun heller kunne hjelpe meg komme meg til avtalene mine sånn som jeg gjør med henne.

Hun får dårlig samvittighet, sier hun skal gjøre det, men så skjer det samme igjen og igjen.

Og idag tror jeg psykiateren min har fått nok.

Det virker jo fornuftig å si at, jeg må legge meg tidligere... Men så får jeg maset om at jeg må holde meg våken av henne hver kveld...

Gaaaah, blir gal av denne situasjonen :(

Først må du jo sørge for å komme deg opp om morran - hva med en sånn dagslysklokke som sakte lyser opp rommet til det er tilsvarende dagslys der inne, i kombinasjon med en vekkerklokke som virkelig bråker? Det finnes en - jeg har ingen lenke - som hopper rundt på golvet og bråker som et uvær, den hadde nok vært noe for deg! :o)

Kan du be om å få timer på slutten av dagen kanskje?

Skrevet

Først må du jo sørge for å komme deg opp om morran - hva med en sånn dagslysklokke som sakte lyser opp rommet til det er tilsvarende dagslys der inne, i kombinasjon med en vekkerklokke som virkelig bråker? Det finnes en - jeg har ingen lenke - som hopper rundt på golvet og bråker som et uvær, den hadde nok vært noe for deg! :o)

Denne du tenkte på?

http://www.coolstuff.no/Clocky

Gjest Amaranth
Skrevet

''Kan du be om å få timer på slutten av dagen kanskje?''

Smart, da er jo problemet løst :)

neelie (ferri) <3
Skrevet

Nå tenker jeg for langt igjen sikkert...

Men tror dere det er mulig at psykiater gir meg timer på tidlig ettermiddag fordi han vil avslutte og antar at jeg ikke kommer meg avgårde til tidlige timer?

Han har jo pratet om en avrunding hos han lenge nå og dette kunne jo være en effektiv måte for han å gjøre det smertefritt på.

Vi hadde nettopp timer senere på dagen før.

Han har vært den eneste som har tatt opp dette med avslutting hos ham før også.

De andre rundt meg har vært uenige med han om denne avgjørelsen tidligere (psyk. sykepleier).

Jeg vil jo ikke tro at han er så utspekulert, men det virker jo litt sånn når han for et par månder siden begynnte med å gi meg tidligere timer...

neelie (ferri) <3
Skrevet

Nå tenker jeg for langt igjen sikkert...

Men tror dere det er mulig at psykiater gir meg timer på tidlig ettermiddag fordi han vil avslutte og antar at jeg ikke kommer meg avgårde til tidlige timer?

Han har jo pratet om en avrunding hos han lenge nå og dette kunne jo være en effektiv måte for han å gjøre det smertefritt på.

Vi hadde nettopp timer senere på dagen før.

Han har vært den eneste som har tatt opp dette med avslutting hos ham før også.

De andre rundt meg har vært uenige med han om denne avgjørelsen tidligere (psyk. sykepleier).

Jeg vil jo ikke tro at han er så utspekulert, men det virker jo litt sånn når han for et par månder siden begynnte med å gi meg tidligere timer...

...smertefritt for han, han får jo en god begrunnelse.

neelie (ferri) <3
Skrevet

De blir nok lei av det hvis du ikke møter til avtalt time, det er jo forståelig. Da kunne jo andre fått timen din. Du får ha mobilen under hodeputa, og sette vekkerklokken på den.

Ja. han er ganske opptatt.. Selv når jeg kommer tidsnok så må jeg alltid vente endel. Forstår at andre som møter fortjener timen mer..

Bare ikke klar til å avslutte noe som helst jeg :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...