Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gjort mitt. Jeg har bestilt legetime til ex slik at han kan få henvisning til dps og psykiater samt resepter på medisiner han trenger.

Jeg informerte foreldrene hans om min aktivitet i går og fortalte kort hvordan han har det. De svarte med å komme kjørende for å hente den store haugen med skittentøy som ligger hos ham. Klærne blir vasket, tørket, strøket og hengt opp, lagt i skuffer og skap. Så det er jammen meg ikke bare jeg som syr puter under armene hans.

Jeg har tro på prosjektet mitt.

Skrevet

Dette går i riktig retning Gondor. Hva sier du når han spør om du kan handle for ham?

Skrevet

Dette går i riktig retning Gondor. Hva sier du når han spør om du kan handle for ham?

Jeg sier at han får bli med meg fordi jeg har bil. Da synes jeg det er greit. Men tidligere har jeg ofte ringt og spurt om han vil bli med. Nå er det slutt på det. Han får ringe meg og hvis jeg da ikke allerede har handlet får han bli med.

Skrevet

Jeg sier at han får bli med meg fordi jeg har bil. Da synes jeg det er greit. Men tidligere har jeg ofte ringt og spurt om han vil bli med. Nå er det slutt på det. Han får ringe meg og hvis jeg da ikke allerede har handlet får han bli med.

''og hvis jeg da ikke allerede har handlet får han bli med.''

Jeg likte den setningen spesielt godt.

Nå er utfordringen å gjennomføre dette, ikke bare for en dag men uke etter uke. Du har tatt noen skritt i riktig retning, well done.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...