Gå til innhold

Størst sjanse for å vinne på joker eller lotto?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joker er best spillesjanse på. Det sto nøyaktig utregning i Dine Penger for noen år siden. Uansett er det svært liten sjanse. Og derfor ingen grunn til å legge mye penger i det. Det er flaksen det går på uansett.

Mener også jeg har hørt om flere som har vunnet i ekstra. Litt mindre beløp men muligens lettere å vinne.

Joker er best spillesjanse på. Det sto nøyaktig utregning i Dine Penger for noen år siden. Uansett er det svært liten sjanse. Og derfor ingen grunn til å legge mye penger i det. Det er flaksen det går på uansett.

Mener også jeg har hørt om flere som har vunnet i ekstra. Litt mindre beløp men muligens lettere å vinne.

Hva er ekstra?

Selv har jeg nesten alltid 0 rette i joker. Leverer omtrent aldri, men sjekker noenganger før lørdagens lottotrekning. Før vant jeg ofte smågevinster i lotto, men nå tror jeg at altfor stor del av pengene går til noen supertrekninger på altfor store beløp.

Jeg vant forresten 12,000 i keno før jul, det er et annet nyere spill som trekkes hver kveld.

Selv har jeg nesten alltid 0 rette i joker. Leverer omtrent aldri, men sjekker noenganger før lørdagens lottotrekning. Før vant jeg ofte smågevinster i lotto, men nå tror jeg at altfor stor del av pengene går til noen supertrekninger på altfor store beløp.

Jeg vant forresten 12,000 i keno før jul, det er et annet nyere spill som trekkes hver kveld.

Finner jeg det på nettet? Hvor mye koster keno å spille?

Annonse

Gjest nemlig hemlig

Man sitter igjenn med mest dersom man ikke spiller i det hele tatt. Det er så små sjangser, og kun 50% av det man spiller for går til premier. Men det er klart spiller man for en hundrelapp i uka i ett par tiår så opplever man nok å vinne litt innimellom, men for de fleste går det i minus...

Hei,

Sannsynligheten for å vinne er ekstremt liten, noe som betyr at risikoen for å tape "innsatsen" er desto ekstremt stor.

Iflg Trygve Hegnar er tipping/lotto det renseste humbung når en ser på hva en kan forvente å få igjen for innsatsen.

Satser du i gjennomsnitt 200 kr i uka, noe som virker "overkommelig", har du et årsforbruk på 10- 11000 kr.

Ok, du får med spenningen, men du kan like gjerne investere en 1000 lapp i mnd i ulike typer fond med forskjellig risikoprofil.

Skulle du tape nesten alt ( slik som er sannsynlig i tipping ), får du 28% frådrag på skatten for tapet.

Målet er selvfølgelig å tene penger, men då må du også betale 28% skatt av gevinsten.

Kapitalinntekt/- tap påvirker ikke pensjonen eller folketrygdskatten.

Lykke til med spenningen :-)

Man betaler egentlig bare for å ha en sjanse, selv om den er ca lik null. Uten å spille, vinner man i hvert fall ikke, og kan ikke leke med tanken en gang :-)

Det "lureste" er derfor å levere minste antall rekker. Da trenger du ikke tippe for mer enn 8 kroner uka, og du kan la dagdrømmen leve uten å bruke 20800 kroner i året, som er prisen for 10 rekker i uka.

Annonse

Keno koster 25 for liten, og 50 for full.

Ikke spør meg hva det går ut på :)

Ellers er det i følge mange kunder vanskeligere å vinne på Joker enn på (viking) lotto.

Selv kjenner jeg 4 lottomillionærer :)

Keno er et spill fra Norsk Tipping. Du kan spille på nett, men må trolig fremdeles ha et apparat du stiikker tippekortet i. Jeg kjøpte mitt for mange år siden, men de er kanskje gratis nå. Står sikkert noe om det på sidene til Norsk Tipping.

https://www.norsk-tipping.no/spill/keno?NT.mc_id=nt-keno

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...