Gå til innhold

NHD-andre.. Noe alvorlig galt?

Anbefalte innlegg

Gjest redd haren1
Skrevet

Er 42 år. Kvinne. Har bipolar lidelse. I løpet av noen måneder har jeg to ganger hatt vondt bak høyre øye. Sånn verk. Varer hele dagen.

Tegn på at noe er alvorlig galt? Har ikke synsforstyrrelser eller noe..

Gjest redd haren1
Skrevet

Glemte å si at jeg ikke har vært forkjølet i det hele tatt mens jeg har opplevd denne smerten..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er et typisk spørsmål som det er umulig å gi et godt svar på ved kruk av nettet.

Høyst sannsynlig er det noe helt ufarlig, men en alvorlig tilstand kan kun utelukkes ved en konsultasjon hos lege i RL.

Skrevet

Glemte å si at jeg ikke har vært forkjølet i det hele tatt mens jeg har opplevd denne smerten..

Lei for å si det, men du er jo også i den alderen at synet endrer seg. Selv skjønte jeg ikke hvor mye bedre alt ble etter at jeg fikk progressive briller. (Er langsynt og har alltid sett godt. 45 nå, begynte vel med briller for ca 3 år siden) Synsendringer kommer av og til så gradvis at man ikke merker det ved vanlig lesing.

Jeg ville tatt en tur til optiker først. Han eller hun vil eventuelt se om det er noe annet. Jeg blir fort veldig sliten og får vondt i øynene/hodet ved den minste endring - optikeren påstår at jeg må være perfeksjonist...og han har nok rett i det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...