Gå til innhold

Svimmel, svartner for øynene & kvalm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier det mest. Altså jeg har hatt dette lenge i grunn; svartner for øynen også er jeg ekstremt svimmel. Jeg har hatt svartner for øynene lenge, også ble jeg innlagt på sykehuset pg. hjerte osv. Men alt var fint, etter jeg hadde vært på sykehuset har jeg følt meg sinnsykt svimmel, kvalm også svartner det for øynene (ikke så mye svartning for øynene nå, men uansett). Jeg har vært på legen, men det tar så lang tid før jeg får svar på prøvene jeg tok. Nå har jeg fått hoste, hodepine osv (infulensa av et slag) itilegg (hoster ikke så mye etc, men ja) også er lymekjertlene i halsen mine hovnet, men tipper det er fordi jeg er forskjølet. Kort oppsumert, så lurer jeg på hvorfor jeg er så sykt svimmel. Er det så si heletiden, med svartner for øynene også bruker jeg å bli kvalm. Akkurat nå har jeg hodepine, tett, svartner for øynene (eller alt går helt rundt, altså har balanse - detter ikke elns, bare føles helt dau). Er femten år, vært hos legen, som sagt - tar en uke før jeg får svar på prøvene. Jeg er; svimmel, øynene er ekkle (svartner, eller ser rundinger som suser overalt på en måte, vanskelig å forklare) kvalm. Også nå har jeg fått hoste også hodepine (vanlig infulensa tipper jeg). Føler jeg har gjentatt det samme om og om igjen, så vel ja. Hva kan det være? noe alvorlig? Blodprøvene jeg tok for 2 uker siden var helt fine, samme med bilde av hjerte/bryst. Er gutt, femten år - veldig tvilsom.

Skrevet

Er du den samme 14-15-åringen som har skrevet flere ganger her inne de siste par ukene? Om sykdomsangst?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...