Gjest saga blott Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Nå har jeg skiftet antivirus program, men pc'n er fremdeles treg. Noe annet jeg kan gjøre? Må jeg avinstallere flere ting? 0 Siter
Mrs D Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Kjøre CCleaner (må lastes ned først) og defragmentering? 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Kjøre CCleaner (må lastes ned først) og defragmentering? Får gjøre det, går ikke an å se på dvd heller. Alt bare stopper opp. Hva er defragmentering? 0 Siter
Mrs D Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Får gjøre det, går ikke an å se på dvd heller. Alt bare stopper opp. Hva er defragmentering? http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows-vista/Improve-performance-by-defragmenting-your-hard-disk 0 Siter
PieLill Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Å avinnstallere gammelt rask er en løsning. Jeg pleier å resofte hele sulasjitten når den blir sånn. Viktig da å passe på at man ikke kvitter seg med alle filer man ønsker å beholde. En annen og mindre dramatisk ting er å trykke på og velge og skrive "msconfig". (Sitter for øyeblikket med en XP, men tror det er ca likt i Win 7.) På menyen du da får velger du . Her ser du alle program som starter automatisk å kjøre når du logger inn på PC-en. Jo færre som kjører, jo raskere går PC-en. Deaktiver automatsik kjøring på noen få program av gangen om så er det lettere å slå på igjen om du skulle deaktivere noe du trenger. mvh 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Å avinnstallere gammelt rask er en løsning. Jeg pleier å resofte hele sulasjitten når den blir sånn. Viktig da å passe på at man ikke kvitter seg med alle filer man ønsker å beholde. En annen og mindre dramatisk ting er å trykke på og velge og skrive "msconfig". (Sitter for øyeblikket med en XP, men tror det er ca likt i Win 7.) På menyen du da får velger du . Her ser du alle program som starter automatisk å kjøre når du logger inn på PC-en. Jo færre som kjører, jo raskere går PC-en. Deaktiver automatsik kjøring på noen få program av gangen om så er det lettere å slå på igjen om du skulle deaktivere noe du trenger. mvh Det forstod jeg ingenting av :/ Holder på med defragmentering nå, håper det hjelper. Vet jo ikke hva jeg trenger og ikke trenger av programmer, kan like godt slette alt men da går det vel galt. Får heller levere den inn om det ikke blir bedre. 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows-vista/Improve-performance-by-defragmenting-your-hard-disk Hjalp ikke det heller, den er jo helt kaputt :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.