Gå til innhold

puls

Anbefalte innlegg

Gjest Fredrik
Skrevet

Hei hare ett spørsmål. Lurer bare litt.. Pulsen min øker veldig hver gang jeg har verute og kost meg. har vell ca eller vet ikke helt hvordan jeg skal måle set.. målte pulsen min 3 ganger .. på ett inervall på 1 min .. da hadde jeg 90,93 92 .. iløpet av ett min.Er det no ejeg trenger og oppsøke eller er det typisk puls å ha etter du har hvert ute.. HAr hatt dette hver gang je er har vært ute.. Har prolaps i c4 om det kan ha no rolle..?? Jeg selv er føler meg rolig osv ikke noe svimelehet og kvalm..

Skrevet

En hvilepuls på 90 er høyt, men om du har vært i aktivitet så er det da en helt normal puls?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...