Gå til innhold

Hvorfor tenker jeg slik?

Anbefalte innlegg

Gjest monjanse7
Skrevet

Mamma sier det er ocd, men jeg er ikke blitt diagnotisert for det. Jeg går til psykiater. Jeg nekter å spise mat som innholder vitamin c og antioksidanter. Jeg vil nemlig ha årets influensa. Jeg ønsker det så inderlig å bli febersjuk. Men det ser ut il at masse mat inneholder dette. Det syns jeg er dumt. Jeg syns disse tankne mine er litt morsomme fordi mamma sier de ikke er nomale. Det jeg lurer på er hvorfor jeg har slike ønsker. Jeg har også asperger syndrom.

Gjest Hulderen
Skrevet

Tja, om du bor hjemme hos mamma, så kan det være koselig å være litt syk. Bli skikkelig dullet med noen dager. Så det er ikke noe galt med deg fordi du ønsker det.

Men det er dumt av deg å få dårligere imunforsvar med vilje. Det straffer seg, ved at du lettere vil få alle slags sykdommer etterpå.

Gjest monjanse7
Skrevet

Tja, om du bor hjemme hos mamma, så kan det være koselig å være litt syk. Bli skikkelig dullet med noen dager. Så det er ikke noe galt med deg fordi du ønsker det.

Men det er dumt av deg å få dårligere imunforsvar med vilje. Det straffer seg, ved at du lettere vil få alle slags sykdommer etterpå.

Men mamma sier at jeg er sjuk når jeg har disse tankene og at jeg har osd. Hun sier ogå at vi skal gå til psykiateren og putte i meg anti ocd medisiner. Hvem skal jeg stole på?

Gjest monjanse7
Skrevet

Det som er saken er at jeg ikke bur hjemme hos mamma, og jeg ønker å bli syk for da kan king julien se at kroppen min jobber for å bli frisk. (Dette er ikke trolling). Jeg har bare noen merkelige tanker. Jeg bare må prøve å bli syk. Jeg håper på svineinfluensaen for da kan jeg høre på russian roulette og være syk og da kan whitetip velosiraptoren se jeg er syk.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Men mamma sier at jeg er sjuk når jeg har disse tankene og at jeg har osd. Hun sier ogå at vi skal gå til psykiateren og putte i meg anti ocd medisiner. Hvem skal jeg stole på?

Sykt er det, men jeg er ikke sikker på at det er ocd. Uansett er det korrekt at du søker hjelp hos psykiateren.

Gjest Hulderen
Skrevet

Det som er saken er at jeg ikke bur hjemme hos mamma, og jeg ønker å bli syk for da kan king julien se at kroppen min jobber for å bli frisk. (Dette er ikke trolling). Jeg har bare noen merkelige tanker. Jeg bare må prøve å bli syk. Jeg håper på svineinfluensaen for da kan jeg høre på russian roulette og være syk og da kan whitetip velosiraptoren se jeg er syk.

Hvem er king juilan og den andre du nevner?

Gjest monjanse7
Skrevet

Hvem er king juilan og den andre du nevner?

King julien er en figur fra madagaskarfilmene. En lemur. Og whitetip er en velociraptor dinosaur med litt fjær på. Den er fra filmen whitetips journey.

Gjest Hulderen
Skrevet

King julien er en figur fra madagaskarfilmene. En lemur. Og whitetip er en velociraptor dinosaur med litt fjær på. Den er fra filmen whitetips journey.

Og du ønsker at de to figurene skal kunne se at du er syk? Det er ikke normale tanker. Det høres ut som om du ikke klarer helt å skille mellom fiksjon og virkelighet.

Siden du skriver at du ikke troller, velger jeg å tro på deg. Og da har moren din rett, du trenger behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...