Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klesklype i nakken.

Snurpe sammen med ulltråd?

Skrevet

Nok søvn og frisk luft, stump røyken, og ha et sunt og variert kosthold. Hjelper ikke det finnes det jo alltid Botox;)

Skrevet

Selvpleie, ansiktsmaske, grønnsaker og å være i godt humør :)

Skrevet

Trene styrketrening 2-3 ganger i uka, ansiktskrem (men jeg tror ikke at kremer som koster halve lønna er noe særlig bedre enn de man får på super'n), ikke røyke, drikke minimalt med alkohol, drikk minst 2 liter vann hver dag, spis mye grønnsaker og sunt ellers.

Og man skal kose seg og ha det gøy så man ler mye - smilerynker er vakkert! :o)

Gjest Årene kommer for alle
Skrevet

Det beste er vel å like seg selv med den slappheten som er.

Men det var vel et dårlig råd.

Skrevet

Nå har jeg fått fyr på peisen så da kan rynker og slapp hud bare være der. Deilig med varme!

Skrevet

Hudpleiere ville sagt: Bruk solkrem hele sommeren, og stump røyken.

Skrevet

Solkrem ikke bare på sommeren, men året rundt. Faktor 50.

A - vitaminsyre + obagiprodukter funker. Fås hos lege.

Fillere fungerer, men dyrt og heldigvis tyr ikke alle til dette!

Gjest det er mitt råd
Skrevet

Snurpe sammen med ulltråd?

Det ene hjelper sikkert like mye (altså: lite) som det andre! :D

Skrevet

Man kan påvirke litt utenfra og litt innenfra. Utenfra er god, fuktgivende krem med faktor og lite direkte soleksponering beste råd, mens innenfra er sunt og rent kosthold med masse grønnsaker, lite salt og sukker, vann framfor brus eller andre søte drikker og moderat med alkohol gode råd. I tillegg er god blodgjennomstrømming en fordel, dvs trening har effekt også på hudkvalitet.

Beste rådet er imidlertid å velge foreldre med god hudkvalitet, for det som først og fremst avgjør hvorvidt du og huden din eldes tidlig eller ikke avgjøres av gener, mener forskere ;-)

Skrevet

Nok søvn! Jeg er 42 år gammel og nå kan jeg lett se på huden om jeg har fått nok søvn eller ikke ;)

Jeg pleier ellers alltid huden med rens og hudpleieprodukter i gjennomsnittlig prisklasse.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg synes omega 3 gjør huden mykere. Eller må det jo være å unngå overdreven soling, samt ikke gå mye opp og ned i vekt, men holde seg stabil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...