Gå til innhold

Allergi

Gjest Store plager 1990

Anbefalte innlegg

Gjest Store plager 1990
Skrevet

Har støv- og midd allergi.

Zyrtec hjelper dessverre ikke.

Hva bruker dere andre med samme type allergi?

Har mye slim og sår hals.

Gjest Dr. House
Skrevet

Cetirizin? hjelper på meg.

Cetizirin er det samme som Zyrtec, som h*n sier ikke virker.

Skrevet

Cetizirin er det samme som Zyrtec, som h*n sier ikke virker.

Visste da ikke jeg.

Gjest Stor plager 1990
Skrevet

Er det samme som Zyrtec, som Dr.House skriver. Men det var sannelig ikke rart at du ikke visste det:) Uansett, takk for at du prøvde å hjelpe.

Gjest Store plager 1990
Skrevet

Cetirizin? hjelper på meg.

Les tråd. Sendte svaret til deg, til meg selv:)

Skrevet

Er det samme som Zyrtec, som Dr.House skriver. Men det var sannelig ikke rart at du ikke visste det:) Uansett, takk for at du prøvde å hjelpe.

;) Jeg har ikke satt meg så veldig inn i disse allergitablettene :P Har akkurat begynt på det selv :P

Gjest luftslott
Skrevet

Inneklima hjemme blir jo veldig viktig da. Kjøp en god luftrenser, fjern tunge tekstiler som samler støv, støvsug/tørrmopp jevnlig og kjøp overmadrass/dyne/pute som er anti-midd behandlet og allergivennlig eller kjøp middtrekk. Vask alt sengetøy på minst 60 grader, bytt sengetøy 1-2 ganger i uka. I pollensesongen er det greit å være obs på å ikke lufte på dagtid, ikke tørke ting ute og gjerne dusje/skylle håret før man legger seg.

Du finner også flere gode tips på http://naaf.no/no/allergi/

Gjest Dr. House
Skrevet

Visste da ikke jeg.

Da lærte du noe nytt i dag.

Gjest Sore plager 1990
Skrevet

;) Jeg har ikke satt meg så veldig inn i disse allergitablettene :P Har akkurat begynt på det selv :P

Så bra at de hjelper deg:-)

Gjest Store plager 1990
Skrevet

Inneklima hjemme blir jo veldig viktig da. Kjøp en god luftrenser, fjern tunge tekstiler som samler støv, støvsug/tørrmopp jevnlig og kjøp overmadrass/dyne/pute som er anti-midd behandlet og allergivennlig eller kjøp middtrekk. Vask alt sengetøy på minst 60 grader, bytt sengetøy 1-2 ganger i uka. I pollensesongen er det greit å være obs på å ikke lufte på dagtid, ikke tørke ting ute og gjerne dusje/skylle håret før man legger seg.

Du finner også flere gode tips på http://naaf.no/no/allergi/

Blir mye "styr" fremover, men er vel verdt det hvis det hjelper:-)

Gjest luftslott
Skrevet

Blir mye "styr" fremover, men er vel verdt det hvis det hjelper:-)

Det blir kanskje litt "styr" i begynnelsen men man blir veldig fort vant til det, da legger man knapt merke til det man gjør:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...