Gå til innhold

Kjøpe spikre og kyllingfileter på Grønland

Anbefalte innlegg

Det er korrekt at de er levende helt til de dør.

Svær blodtapping er sannsynligvis en meget skånsom dødsmåte.

Noen mener jo at å kutte pulsåra i badekaret er en meget fin dødsmåte. Dette sagt uten at jeg kjenner til at personer som har valgt ulike dødsmåter har kunnet gi noen systematisk evaluering.

Ja, dette ser veldig skånsomt ut. Merkelig egentlig at det ikke er tillatt i Norge.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

7

• Dorthe

5

• Nord og ned

4

• PieLill

3

Mest aktive i denne tråden

Og du er naiv nok til å tro at det foregår sånn?

Wake up and smell the coffe.

''Og du er naiv nok til å tro at det foregår sånn?

Wake up and smell the coffe.''

http://www.gilde.no/kjoettkunnskap/bruker-nortura-bedoevelse-ved-halalslakting-article31214-13222.html

Usj, denne velsignelsen skulle vært forbudt :-/

Men du tenker sikkert på alle muslimene rundt om i Norge som i skjul halal-slakter etter gamle metoder og selger kjøttet på svartebørsen. For ikke å snakke om halal-slakta rottekjøtt som selges i kebabsjapper over det ganske land.

Ikke rart at Norge er i ferd med å gå under.

http://www.gilde.no/kjoettkunnskap/bruker-nortura-bedoevelse-ved-halalslakting-article31214-13222.html

Men du tenker sikkert på alle muslimene rundt om i Norge som i skjul halal-slakter etter gamle metoder og selger kjøttet på svartebørsen. For ikke å snakke om halal-slakta rottekjøtt som selges i kebabsjapper over det ganske land.

Rottekjøtt...? Seriøst?

Gjest night bird

Er Norge i ferd med å gå under? Du får flytte til Eurosonen hvis du er redd for det, da vetttu.

''Og du er naiv nok til å tro at det foregår sånn?''

Du må bare ikke være så naiv å tro at selveste Mullah Sør vil innrømme noe slikt. Nu fossror han nok en gang mens han febrilsk prøver å forsvare resultatene av dagens lettsindige innvandringspolitikk.

''Du må bare ikke være så naiv å tro at selveste Mullah Sør vil innrømme noe slikt. Nu fossror han nok en gang mens han febrilsk prøver å forsvare resultatene av dagens lettsindige innvandringspolitikk. – speer''

Heldigvis lider jeg ikke av slik paranoia rundt hvordan Gilde slakter dyrene.

Annonse

Jeg bruker ganske mye halalkjøtt fra innvandrerbutikker, det er mye billigere kjøtt der enn i kjedebutikker.

''Jeg bruker ganske mye halalkjøtt fra innvandrerbutikker, det er mye billigere kjøtt der enn i kjedebutikker.''

Jeg lurer veldig på hvordan de klarer å selge det billigere til tross for at de ganske sikkert har dårligere innkjøpsordninger enn de store kjedene. Slikt gjør meg skeptisk.

Det har også vært en del lite fortryllende oppslag om kjøtt fra disse butikkene.

mvh

''Jeg bruker ganske mye halalkjøtt fra innvandrerbutikker, det er mye billigere kjøtt der enn i kjedebutikker.''

Jeg lurer veldig på hvordan de klarer å selge det billigere til tross for at de ganske sikkert har dårligere innkjøpsordninger enn de store kjedene. Slikt gjør meg skeptisk.

Det har også vært en del lite fortryllende oppslag om kjøtt fra disse butikkene.

mvh

''Jeg lurer veldig på hvordan de klarer å selge det billigere til tross for at de ganske sikkert har dårligere innkjøpsordninger enn de store kjedene. Slikt gjør meg skeptisk''

Det har nær sammenheng med at det har blitt vesentlig lettere å være narkoman i hovedstaden: Stjel på Rema, selg i innvandresjappa.

I tillegg kommer de vekjente kolonnene av varebiler fra Sverige og andre land, ofte med halvbedervde varer.

Den siste kjedeløse butikk, drevet av etniske nordmenn som solgte lovlig innkjøpte varer og betalte moms og skatt, bukket under for konkurransen for minst 20 år siden.

''Jeg lurer veldig på hvordan de klarer å selge det billigere til tross for at de ganske sikkert har dårligere innkjøpsordninger enn de store kjedene. Slikt gjør meg skeptisk''

Det har nær sammenheng med at det har blitt vesentlig lettere å være narkoman i hovedstaden: Stjel på Rema, selg i innvandresjappa.

I tillegg kommer de vekjente kolonnene av varebiler fra Sverige og andre land, ofte med halvbedervde varer.

Den siste kjedeløse butikk, drevet av etniske nordmenn som solgte lovlig innkjøpte varer og betalte moms og skatt, bukket under for konkurransen for minst 20 år siden.

Det er nok en del av årsaken.

En annen (del)forklaring kan være tvilsomme ansettelsesforhold.

mvh

Det er nok en del av årsaken.

En annen (del)forklaring kan være tvilsomme ansettelsesforhold.

mvh

''En annen (del)forklaring kan være tvilsomme ansettelsesforhold.''

Jepp, hender ofte at politiet finner folk uten oppholdsttillatelse ved kontroller der, og/eller folk som samtidig naver.

mvh

De har jo mye billigere grønnsaker også og drar gjerne å kjøper dem selv om morgenen. Og har mindre avanse enn kjedebutikkene.

Annonse

De har jo mye billigere grønnsaker også og drar gjerne å kjøper dem selv om morgenen. Og har mindre avanse enn kjedebutikkene.

Nåja....når pengene det handles grønnsaker for er cash som kommer fra momsfritt salg av smuglervarer og tyvegods har man også helt andre vilkår å prissette ut i fra enn de som driver seriøst.

Gjest oslobasse

''De har jo mye billigere grønnsaker også og drar gjerne å kjøper dem selv om morgenen. Og har mindre avanse enn kjedebutikkene.''

Nå er du bare naiv.

''De har jo mye billigere grønnsaker også og drar gjerne å kjøper dem selv om morgenen. Og har mindre avanse enn kjedebutikkene.''

Nå er du bare naiv.

Jeg har bodd ved siden av samme sjappa i 23 år og kjenner de som eier den og ikke selger de smuglervarer og bortsett fra de fem siste årene så har jeg sett de har dratt og handlet hver dag.

Jeg vet hvor jeg kan få tak i smuglervarer også, men det er av nordmenn.

Nåja....når pengene det handles grønnsaker for er cash som kommer fra momsfritt salg av smuglervarer og tyvegods har man også helt andre vilkår å prissette ut i fra enn de som driver seriøst.

Det er lite cash i omløp i slike forretninger for alle kjøper med kort nettopp så de ikke skal snyte på momsen.

Det er lite cash i omløp i slike forretninger for alle kjøper med kort nettopp så de ikke skal snyte på momsen.

Joda, noen må jo bo i nærheten av den ene av 62 kontrollerte innvandrerbutikkene som _ikke_ drev med regnskapsfusk: http://www.handelsbladetfk.no/id/7334.0&currentDate=1346450400

Gjest oslobasse

Jeg har bodd ved siden av samme sjappa i 23 år og kjenner de som eier den og ikke selger de smuglervarer og bortsett fra de fem siste årene så har jeg sett de har dratt og handlet hver dag.

Jeg vet hvor jeg kan få tak i smuglervarer også, men det er av nordmenn.

''Jeg har bodd ved siden av samme sjappa i 23 år og kjenner de som eier den og ikke selger de smuglervarer''

Og du går også god for at det betales moms og arbeidsgiveravgift, samt at de ansatte betaler skatt? Dog, det er godt mulig at dette er den ene av de to innvandrererbutikkene i Oslo som ikke driver med slik snusk.

Gjest tragisk dyrerettighetsmangel

''Halalslakting er ikke forbudt, nei.''

Trodde halalslakting var forbudt i Norge, men ikke import av halalkjøtt.

mvh

Det er óg forbudt å flå pelsdyr levende i Norge. Men Norge importerer likevel slik pels...... Lovlig. Fuck them.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...