Gå til innhold

Når kan jeg forvente bedring?

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

2 1/2 uke siden jeg økte wellbutrinen. Nå har jeg brukt endel sobril for å dempe uro og nedstemthet. Dobbelt av det jeg egentlig skal ta. Det har fungert bra, men jeg kan ikke fortsette slik. Prøver å kutte ut nå, men er anspent, urolig og nedstemt. Behov for å skade meg.

Når kan jeg forvente bedring av økningen? Har ikke merket noe til nå, så jeg begynner å lure på om det i hele tatt vil ha noen effekt.

Gjest bølger
Skrevet

Ting Tar Tid.

Må kanskje være mer tålmodig, men det er ikke så lett.

Merket god bedring når jeg begynte på 150 mg wellbutrin. Ikke så mye når jeg økte til 300. Og nå har jeg økt til 450 mg. Har liten tro på bedring da jeg ikke merket så mye forskjell på 150 og 300, og heller ikke merket noe til nå. Det er bare med sobrilen jeg merker bedring, men det er en kortvarig løsning.

Skrevet

Må kanskje være mer tålmodig, men det er ikke så lett.

Merket god bedring når jeg begynte på 150 mg wellbutrin. Ikke så mye når jeg økte til 300. Og nå har jeg økt til 450 mg. Har liten tro på bedring da jeg ikke merket så mye forskjell på 150 og 300, og heller ikke merket noe til nå. Det er bare med sobrilen jeg merker bedring, men det er en kortvarig løsning.

Har du og psykiateren du var hos noen plan for medisineringen?

Gjest bølger
Skrevet

Har du og psykiateren du var hos noen plan for medisineringen?

Ikke noe annet enn at jeg skulle komme tilbake om noen måneder for å vurdere hvilken effekt jeg har på økningen.

Jeg trenger noe som virker nå. Orker ikke mer. Kan ikke fortsette med så mye sobril lenger, for jeg er avhengig av å kunne kjøre bil til jobb nå.

Skrevet

Ikke noe annet enn at jeg skulle komme tilbake om noen måneder for å vurdere hvilken effekt jeg har på økningen.

Jeg trenger noe som virker nå. Orker ikke mer. Kan ikke fortsette med så mye sobril lenger, for jeg er avhengig av å kunne kjøre bil til jobb nå.

Skjønner det er vanskelig, men.. Kan du ikke prøve å holde ut til da?

Gjest bølger
Skrevet

Skjønner det er vanskelig, men.. Kan du ikke prøve å holde ut til da?

Har vel ikke noe valg, annet enn at jeg blir veldig destruktiv når jeg har det slik.

Skrevet

Har vel ikke noe valg, annet enn at jeg blir veldig destruktiv når jeg har det slik.

Driver du med mindfulness?

Gjest bølger
Skrevet

Driver du med mindfulness?

Nei, men jeg har lest endel om det.

Akkurat nå leter jeg etter bøker jeg kan laste ned på iphonen som kan være til hjelp.

Skrevet

Håper du ikke gjør noe dumt :(

Gjest bølger
Skrevet

Håper du ikke gjør noe dumt :(

Ingenting verre enn jeg har gjort før.

Det er en kamp med selvskadingstrangen når jeg har det slik.

Skrevet

Ingenting verre enn jeg har gjort før.

Det er en kamp med selvskadingstrangen når jeg har det slik.

Kanskje du skulle vurdere bokforslaget til frosken? Ser den koster bare 99,- også.

Hjelper det å skrive litt av deg her inne, så gjør det.

Gjest bølger
Skrevet

Kanskje du skulle vurdere bokforslaget til frosken? Ser den koster bare 99,- også.

Hjelper det å skrive litt av deg her inne, så gjør det.

Jeg har vurdert boken. Men prøver å finne noe tilsvarende på E-bøker. Foretrekker å lese på iphonen.

Skrevet

Hvem ville du anbefalt den til? Kanskje jeg kjøper den.

Til folk som er nysgjerrige på mindfulness mm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...